تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان منتظر تروریست ها باشند/ هیچ گزینه ای جز پیروزی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دشمنان منتظر تروریست ها باشند/ هیچ گزینه ای جز پیروزی وجود ندارد


وزیر امور خارجه سوریه، ضمن تاکید بر پیروزی ملت سوریه بر تروریست ها، گفت: هیچ انتخابی پیش روی ملت سوریه، جز پیروزی بر تروریست های تکفیری وجود ندارد. «دشمنان، با توطئه چینی علیه سوریه، در حقیقت تروریست ها را به سمت کشورهایشان هدایت می کنند.» به گزارش سرویس مانیتورینگ پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «ولید المعلم»، وزیر امور خارجه سوریه، ظهر امروز (دوشنبه، 17 آذر) در نشست مشترک خبری با آقای ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در تهران، تاکید کرد، هیچ انتخابی پیش روی ملت سوریه، جز پیروزی بر تروریست های تکفیری وجود ندارد.

ولید المعلم، وزیر امور خارجه سوریه، گفت: از برادر عزیزم، محمد جواد ظریف تشکر می کنم و همچنین کمال قدردانی ام را از رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و همچنین از دکتر روحانی ، رئیس جمهوری ایران ، ابراز می دارم. بنده همچنین از برادری ملت ایران در خصوص حمایت از ملت سوریه برای مقابله با تروریست ها ، تشکر می کنم. مهم ترین هدف سفرم بیان کردن همین سپاس و قدرانی است.
وی افزود: آقای ظریف اعلام کردند که ما با توطئه ای رو به رو هستیم و آنهایی که مسئول این توطئه اند، بی شرمانه به تلاش های خود در این زمینه ادامه می دهند و هم اکنون هم شاهد این مسئله هستیم که برخی کشورهای اروپایی و همچنین ایالات متحده آمریکا و کشورهای منطقه همچون عربستان سعودی و قطر متوجه نشده اند که با توطئه چینی علیه سوریه در حقیقت تروریست ها را به سمت کشورهایشان هدایت می کنند.
وزیر امور خارجه سوریه، نمی دانم متوجه شده اند یا خیر، آنها در کنار اسرائیل قدم بر می دارند. بله، اسرائیل دو منطقه را در سوریه هدف قرار داد که این کار را به منظور تقویت روحیه تروریست ها صورت داد. حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه نشان دهنده حمایت این رژیم از تکفیری ها است. اقدامات تکفیری ها عیله همه مسلمانان است. در حقیقت ، تکفیری ها تهدیدی علیه آنهایی است که آن را خلق کردند. باید بر این مسئله تأکید کنم که برای ملت سوریه ، هیچ گزینه دیگری جز پیروزی وجود ندارد.


دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن