تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819776095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری‌ها نسبت به رفع موانع آبگرفتگی معابر اقدام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: شهرداری‌ها نسبت به رفع موانع آبگرفتگی معابر اقدام کنند خبرگزاری پانا: استاندار فارس با تاكید بر لزوم توجه به تجربه‌های كسب شده در بحران برف سال گذشته شیراز، گفت: تمام تجارب كسب شده در مواقع بحران باید مستندسازی و در مواقع لزوم استفاده شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر ساعت 14:42



به گزارش خبرگزاری پانا، سیدمحمد احمدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان فارس با بیان اینكه برف نه‌چندان سنگین شیراز در بهمن ماه سال 92، مشكلات فراوانی را برای شهروندان به‌همراه داشت، گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها از آزمون مواجهه با بحران، موفق بیرون نیامدند.
وی افزود: توانمندی، آمادگی و میزان تجهیزات دستگاه‌های اجرایی باید در ستاد مدیریت بحران بررسی و برآورد شود تا در صورت بروز مشکل و کمبود نسبت به رفع آنها تا قبل از بروز حوادث اقدام شود.
استاندار فارس به وظایف دستگاه‌ها در صورت بروز بحران اشاره و خاطرنشان كرد: شهرداری‌ها نسبت به پاکسازی جدول و رفع موانعی که ممکن است موجب آبگرفتگی معابر شود اقدام کنند، سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز از وجود مواد غذایی و در دسترس بودن آن در صورت بروز مشکل اطمینان داشته باشد.
احمدی ادامه داد: نفت و کپسول گاز به عنوان جایگزین سوخت شهری برای مواقع حساس پیش‌بینی شود و راه و شهرسازی نیز تدابیر لازم را برای پیشگیری از مسدود شدن محورهایی که احتمال ریزش کوه در آنها وجود دارد، اتخاذ کند. وی همچنین به لزوم استفاده از توان بخش خصوصی در مواقع بروز بحران تأكید و عنوان كرد: ضروری است یک برآورد و آمار کلی از امکانات و ماشین آلات بخش خصوصی در قالب یک بانک اطلاعاتی جمع آوری شود تا در زمان بروز بحران بتوانیم با مراجعه به این بانک اطلاعاتی به سراغ بخش خصوصی برویم و از توان آنها نیز استفاده کنیم. احمدی همچنین با بیان اینكه بروز برخی از حوادث استاندارد نبودن راه‌ها باز می‌گردد، از محور شیراز – اصفهان به عنوان یک محور استاندارد یاد و خاطرنشان كرد: سالانه اعتبار زیادی صرف نگهداری و ایمن‌سازی راه‌ها، نصب علائم و رفع نقاط حادثه خیز می‌شود اما به دلیل رعایت نكردن مسائل از سوی مردم باز هم دچار حوادث غیر منتظره می‌شویم.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن