تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816960087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محل تخلیه فاضلابهای خانگی شهرستان قدس ساماندهی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محل تخلیه فاضلابهای خانگی شهرستان قدس ساماندهی می شوند تهران-ایرنا- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از تعیین تکلیف نهایی برای خودروهای تخلیه فاضلاب خانگی در شهرستان قدس خبر داد.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، «شیدا اکار» گفت: به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست شهرستان تا تکمیل نهایی تصفیه خانه فاضلاب شهرستان، محل تخلیه این فاضلابها ساماندهی شدند.
وی گفت: با توجه به بستر سنگی در بخشهایی از شهرستان قدس و عدم امکان جذب فاضلاب در زمین و همچنین تکمیل نشدن شبکه انتقال فاضلاب شهرستان به تصفیه خانه، فاضلاب های خانگی این شهر توسط خودروهای تخلیه چاه باید به مکانهای مجاز انتقال یابند.
اکار افزود: به دلیل عدم ساماندهی این خودروها در صنف مشخص و فقدان محل مجاز تخلیه، فاضلاب ها در مناطق غیر مجاز تخلیه می شد که با عوامل این کار برخورد لازم صورت گرفت.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس گفت: با توجه به راه اندازی فاز یک سیستم تصفیه فاضلاب شهرقدس با اداره امور آبفا هماهنگی لازم انجام شد تا دفاتر تخلیه چاه موجود پس از شناسایی به اداره آبفا جهت عقد قرار داد و تخلیه مناسب فاضلاب، معرفی شوند.
اکار گفت: این اقدام ضمن رفع مشکل فعلی شهر قدس تا زمان تکمیل شبکه فاضلاب شهر، از آلودگی زیست محیطی در شهرستان نیز جلوگیری خواهد نمود و در صورت تخلیه هرگونه فاضلاب اعم از خانگی و صنعتی با متخلفان امر برخورد قانونی خواهد شد.
وی همچنین از پلمب یک واحد معدن شن و ماسه و یک واحد کارخانه تولید آسفالت در شهرستان خبر داد و گفت: این واحدها به دلیل عدم توجه به تذکرات پیشین در زمینه کنترل گرد و غبار، توسط ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس پلمب شدند.
وی افزود: با توجه به حضور معادن شن و ماسه در غرب شهرستان قدس و در مسیر باد غالب به سمت مناطق مسکونی قدس و تهران، عملکرد معادن شن و ماسه این شهرستان به طور مستمر تحت پایش ماموران و کارشناسان این اداره بوده و همین امر به دلیل اهمیت موضوع بیش از 50 درصد از توان و زمان این اداره را به خود اختصاص داده است.
اکار با اشاره به جلوگیری از فعالیت 7 معدن شن و ماسه تا زمان اصلاح نواقص موجود و رفع آلودگی در طول 2 ماه و نیم گذشته اظهار داشت: اصلاح سیستم های آبفشان و کنترل گرد و غبار دستگاه های تولید، آسفالت محوطه و جاده ورودی، افزایش فضای سبز، کاهش ارتفاع دپو، انتقال دستگاه ها به عمق، بازیافت پساب تولیدی در خطوط شست و شوی شن و ماسه، مدیریت لجن های حاصله و ارائه فرم های خود اظهاری و مدیریت پسماند، از جمله اقدامات لازم در تایید ادامه فعالیت واحدهای شن و ماسه است.
تهرام/5570/1348


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن