تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه: اشتغال، ازدواج و طلاق سه مشکل اساسی جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کرمانشاه: اشتغال، ازدواج و طلاق سه مشکل اساسی جوانان است کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه، اشتغال، ازدواج و طلاق را سه مشکل اساسی امروز جوانان ذکر کرد و گفت: در این زمینه ها آمادگی داریم از طرح ها و نظرات خود جوانان استفاده کنیم.


به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، افزود: تشکیل هر نشست و ستادی در خصوص مسائل جوانان باید با حضور و مشارکت آنها باشد.
وی با بیان اینکه حل مشکلات امروز جامعه جوان کشور با مشارکت و همت خود جوانان امکان پذیر است، اظهار کرد: جوان امروز به عنوان موتور محرکه کشور، مانند آنچه جوانان در انقلاب و دوران جنگ از خود نشان دادند قادرند با همت، تلاش و مشارکت بر هر مشکلی فائق آیند.
استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن تاکید بر نقش روحانیت، آموزش و پرورش و دانشگاه ها در تربیت و آموزش نسل های جدید افزود: موضوع مهمی که نباید از آن غافل شد اهمیت هدایت و رهبری این برنامه ها توسط خود جوانان است و باید با مشارکت خود آنها بتوانیم به سوی یک جامعه جوان سالم و بانشاط حرکت کنیم.
وی نقش خیرین و فعالان امر ازدواج در جامعه را مورد تاکید قرار داد و خواستار برنامه ریزی برای برگزاری نشست های کاربردی با جوانان در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه شد و از دفتر امور اجتماعی استانداری خواست در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام دهد.
رضایی بابادی، آموزش را یک راه علمی و درست در امر ترویج معارف در جامعه ذکر کرد و گفت: اساتید دانشگاه در این زمینه باید با ارائه طرح ها علمی و کاربردی شرایط لازم را برای ارائه این آموزش ها در سطح مدارس و دانشگاه ها و مساجد فراهم سازند.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به مشکلات امروز جامعه در خصوص میزان طلاق زوج های جوان، از تلاش برای ایجاد مراکز آموزش مهارتهای زندگی به جوانان و زوج های جوان خبر داد و اظهار کرد: تا جایی که امکان دارد باید آگاهی لازم در زمینه های مختلف از جمله ازدواج و آسیب های اجتماعی به جوانان داده شود تا شاهد کاهش برخی آمارهای منفی از جمله طلاق در جامعه باشیم.
وی در ادامه، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پرهیز از هزینه های غیرضروری در این زمینه را توسط جامعه، روحانیت، مدارس و دانشگاهها با مدیریت و مشارکت جوانان خواستار شد.
رییس ستاد ساماندهی جوانان استان کرمانشاه در پایان استفاده از الگوهای سازنده و اثربخش برای مشارکت بیشتر جوانان و تهیه طرح محله محوری در زمینه های اجتماعی را وظیفه مهم این ستاد ذکر کرد.
567


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن