تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806904195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید با فساد همزمان با بیکاری و رکود مبارزه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: باید با فساد همزمان با بیکاری و رکود مبارزه کرد


رییس جمهوری با بیان اینکه متاسفانه در جامعه ما فساد وجود دارد، گفت: همزمان که با تورم، رکود و بیکاری مبارزه می کنیم باید با فساد نیز مبارزه و برای کاهش آن تلاش کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر روحانی امروز (دوشنبه) در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با بیان اینکه انحصار عامل فساد است، افزود: خواست عمومی مردم، برخورد قاطع، عملی و بدون ملاحظه با فساد است.
همایش ارتقا سلامت اداری
 
رئیس جمهور در همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، با گرامیداشت ایام اربعین حسینی (ع) گفت: امام حسین (ع) مظهر ایستادگی در برابر انواع ظلم‌ها و فسادها بود و جان عزیزش، فرزندانش و یارانش را در این راه مقدس فدا کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع این گردهمایی و نشست یکی از مهم‌ترین اهداف و موضوعات مربوط به اصل انقلاب است افزود: خودمان در اظهاراتمان در طول نهضت اسلامی از رژیم گذشته  به عنوان رژیم فاسد پهلوی یاد می‌کردیم.
آقای روحانی گفت: مردم  انقلاب کردند برای اینکه کشور از فساد پاکسازی شود و هیچ مفسدی بر صندلی حکومت و ریاست تکیه نزند، اگر خدای ناکرده در مبارزه با فساد ناتوان باشیم به مفهوم  ضعف انقلاب اسلامی و ناتوانی انقلاب و دست نیافتن به یکی از اهداف مهم  انقلاب اسلامی است.
وی افزود: موضوع فساد از دیدگاه مردم این است که یا مسئولان می‌دانند و در برابر فساد نمی ایستند، پس خود آلوده‌اند، پس انقلاب زیر سؤال است، یا آنکه نمی‌دانند و ناتوانند در مبارزه، پس دولت اسلامی دولتی ناکارآمد است.
رئیس جمهور گفت : چه فاسد بودن و چه ناکارآمد بودن نظام که یکی از این دو ، مورد قضاوت مردم است به معنای آن است که به مهم ترین اهداف انقلاب دست نیافته ایم .
آقای روحانی در همایش ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد افزود : مبارزه با فساد و ریشه کنی آن ، آرمانی همچون استقلال ، مبارزه با استعمار و استبداد و ایجاد حاکمیت ملی است و آن را باید در ردیف اینها بشماریم .
رئیس جمهور افزود : اینکه امام بزرگوار  ما  آن همه  در زمینه  مبارزه  با  فساد و تباهی در بخش های مختلف  سخن می گفت و فرمان می داد و تاکید می کرد و اینکه مقام معظم رهبری مسئله فساد را در کنار فقر و تبعیض قرار داده و خواسته اند که جامعه ما از فقر و فساد وتبعیض مبرا باشد  به معنای اهمیت این هدف مهم برای همه مسئولان است .
آقای روحانی گفت : امروز در دولت یازدهم  هدف اولیه ما این است که کشور از لحاظ اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و از لحاظ سیاسی از معضلات و مشکلاتی که در سالهای گذشته با آن مواجه بوده رهانیده شود .
وی ادامه داد : اگر در سالهای گذشته  مردم  از تورم  بالای 40 درصد در فشار بودند  و اگر کشور دارای رشدی نبود و یا حتی رشد منهای 9 درصد در ضمن دو سال داشت  و اگر بیکاری و عدم اشتغال مشکل روشن همه خانواده ها  و اگر ارتباطات ما با جهان دچار اختلال بود و اگر مسائل اجتماعی ما نگران کننده بود ، مردم در حماسه  سیاسی 24 خرداد شرکت کردند  تا دولتی کار را آغاز کند که بتواند این معضلات را حل و فصل کند .
دکتر روحانی گفت : برای چه مردم به صحنه انتخابات آمدند؟ چرا آن شور بزرگ را آفریدند؟ و چرا به تعبیر مقام معظم رهبری که ایشان خواستار حماسه سیاسی بود آن حماسه سیاسی محقق شد؟


 


دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن