تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803998903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنبش دانشجویی با هدف مبارزه با استکبار و فساد شکل گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت کرمان: جنبش دانشجویی با هدف مبارزه با استکبار و فساد شکل گرفت کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت کرمان گفت: همانگونه که جنبش های دانشجویی از گذشته تاکنون با هدف مبارزه با استکبار و فساد شکل گرفته اند، دانشجویان باید همچنان در راستای این اهداف مقدس فعالیت های خود را انجام دهند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه های نماز جمعه کرمان ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و یاد شهدای دانشجو افزود: همواره مبارزه با استکبار و فساد برگرفته از تفکرات دینی و اعتقادات مذهبی دانشجویان بوده و هست و دانشجویان همواره پا به پای امام راحل و انقلاب بوده اند، زندان ها رفتند و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند.
وی بیان کرد: نهادهایی مانند ساه پاسداران و جهاد دانشگاهی را همین دانشجویان بنا کردند و عزت های دفاعی و علمی آفریدند.
امام جمعه موقت کرمان گفت: دشمنان ما به این قشر از اجتماع که جوان و تحصیلکرده هستند، طمع دارند و سعی می کنند آنها را به سوی خود سوق دهند و منحرف کنند اما آگاهی و بصیرت دانشجویان این فرصت را به دشمنان نمی دهد و آنها مانند همیشه مایوس خواهند شد.
وی به 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: این شورا به عنوان مرکز تصمیم گیرنده متشکل از سران قوا و یک قرارگاه فرهنگی برای کشور راه اندازی شد تا با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کند.
حجت الاسلام عرب پور گفت: رهبر معظم انقلاب از این شورا انتظاراتی دارند و از بدو تاسیس تاکنون منشاء خدمات ارزشمندی بوده اما انتظار داریم با سیاست های دقیق و رصد کردن وضعیت فرهنگی و استفاده از همه ظرفیت ها و هماهنگ کردن آنها، نقش واقعی این شورا را ایفا کنند.
وی همچنین به 20 آذر سالگرد شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب اشاره کرد و گفت: این بزرگوار شخصیتی ارزشمند، بزرگ منش، متواضع، مردم دار و خود ساخته بود و خون این شهدا باعث شده انقلاب راه خود را حفظ کند.
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به 8 تا 14 آذر ماه هفته اطلاع رسانی پیرامون بیماری ایدز افزود: فرد مبتلا به این بیماری مجرم نیست اما چون این بیماری خطرناک است و زود شناخته نمی شود، افراد باید راههای انتقال آن را بشناسند.
وی اظهار کرد: 14 آذرماه روز جهانی داوطلبان سلامت نامگذاری شده و این طرح بسیار خوبی است که در دولت یازدهم، همیاران و افرادی به عنوان همکاران سلامت، بسیار اثرگذار فعالیت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: افرادی با مراجعه به وزارت بهداشت به عنوان داوطلب به وضعیت سلامت و بهداشت اطرافیان و همسایگان خود بدون دریافت هیچ دستمزد و بصورت کاملا داوطلبانه می پردازند.
حجت الاسلام عرب پور درباره وضعیت نامناسب آب استان کرمان گفت: باید صرفه جویی در مصرف آب در بخش کشاورزی و آشامیدنی به خوبی انجام و در بخش کشاورزی از آبیاری مکانیزه استفاده شود.
وی انتقال آب حوزه به حوزه یا از دریا را هزینه بر دانست و بیان کرد: باید همه ما دعا کنیم و از خداوند بخواهیم که نزولات و برکات آسمانی خود را برای مردم استان کرمان جاری کند تا بخشی از این کمبود آب جبران شود.
وی سالروز 9 دی هم اشاره کرد و گفت: اگر مردم برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر برنامه های این روز پیشنهادی دارند با مراجعه به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آنها را مطرح کنند.
وی همچنین گفت: در آستانه اربعین حسینی از همه هیات های مذهبی که در ماه های محرم و صفر برنامه های خوبی را اجرا کردند قدردانی می کنیم و امیدواریم که در ایام اربعین و آخر ماه صفر برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری آیین های باشکوه داشته باشند و در این رابطه رعایت انضباط و عدم ایجاد مزاحمت برای همسایگان مورد تاکید است.
7443/8154


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن