تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820729218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيرترين “سارق زن” دستگير شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پيرترين “سارق زن” دستگير شد
کد خبر: ۴۵۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ - 08 December 2014


با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان بجستان خراسان رضوي باند 3 نفره سارقين حرفه‌اي منزل با بيش از 10 فقره سرقت متلاشي شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ محمد علي صادقيان فرمانده انتظامي شهرستان بجستان در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110شهرستان فردوس خراسان جنوبي مبني بر وقوع چند فقره سرقت در آن شهرستان و متواري شدن سارقان به سمت شهرستان بجستان، بلافاصله اکيپي از مأمورين پليس آگاهي و گشت کلانتري، مبادي ورودي و خروجي شهرستان را تحت کنترل قرار دادند.

سرهنگ صادقيان ادامه داد: در ‌‌نهايت ماموران به دو دستگاه خودرو پژو پارس و زانتيا در محل کمربندي شهرستان مشکوک و دستور ايست صادر کردند که سرنشينان اقدام به فرار کرده اما با تلاش مأمورين 2 نفر از سرنشينان زن حدودا 55 و 70 ساله و يک نفر مرد حدودا 40 ساله در منتهي اليه حوزه استحفاظي، دستگير و به همراه دو دستگاه خودروي متعلق به متهمين به مقر پليس آگاهي منتقل شدند.

وي افزود: در بررسي‌هاي بعمل آمده مشخص شد يکي از متهمين خانم داراي 2 فقره سرقت در کشور ترکيه و استان فارس و خانم ديگر داراي 4 فقره سرقت مي‌باشد و متهم سوم نيز داراي سرقت‌هاي متعدد تحت پوشش مأمور نيروي انتظامي مي‌باشند.

 فرمانده انتظامي شهرستان بجستان تصريح کرد: همچنين در بازرسي از خودروهاي متعلق به آنان مقدار 80 گرم انواع طلاجات، 28 ميليون ريال وجه نقد، آلات و ادوات از قبيل يک عدد ديلم مناسب جهت تخريب قفل و درب، يک عدد تبر بزرگ، يک قبضه شمشير با غلاف مربوطه، چند رشته دستبند يکبار مصرف، لباس نظامي و يک شيشه کوچک محلول تشخيص طلاجات از بدليجات کشف و ضبط گرديد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن