تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکل تامين آب شرب روستاها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۹:۳۶ق.ظ)
رفع مشکل تامين آب شرب روستاها در جلسه شوراي عالي آب که به رياست معاون اول رئيس جمهور برگزار شد، موضوعات تشکيل شوراي هماهنگي مديريت حوضه‌هاي آبريز کشور و مشکلات مربوط به تامين آب شرب روستاها مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي دولت،در اين جلسه که وزراي نيرو، صنعت، معدن تجارت، معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست نيز حضور داشتند، گزارشي از بررسي مسائل و مشکلات تامين آب شهرها و روستاها ارايه شد و راهکارهاي حل اين مشکلات و اجراي طرح‌هاي آبرساني مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
اسحاق جهانگيري در اين جلسه با اشاره به گزارشات ارائه شده از مشکل تامين آب شرب در روستاهاي کشور، بر لزوم تسريع در اجراي طرحهاي وزارت نيرو براي تامين آب شرب ساکنين روستاها تاکيد کرد.
معاون اول رئيس جمهور با بيان اهميت طرح ساخت 920 مجتمع آبرساني روستايي که جمعيتي بالغ بر 7 ميليون نفر را در بر مي‌گيرد، افزود: وزارت نيرو با استفاده از توان سرمايه گذاري بخش خصوصي نسبت به اجراي مجتمع هاي آبرساني براي اين روستاها اقدام کند.
در اين جلسه که وزراي نيرو، صنعت، معدن تجارت، معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست نيز حضور داشتند، گزارشي از بررسي مسائل و مشکلات تامين آب شهرها و روستاها ارايه شد و راهکارهاي حل اين مشکلات و اجراي طرح‌هاي آبرساني مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در اين نشست مقرر شد وزارت نيرو با معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور جلساتي برگزار و علاوه بر تعيين مکانيسم هاي لازم جهت خريد تضميني آب از بخش خصوصي توسط دولت،طرحي براي نحوه تامين اعتبار مورد نياز و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي جهت اجراي 920 مجتمع آبرساني روستايي کشور تدوين کنند.
مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور نيز در اين جلسه گزارشي در خصوص وضعيت وجود آب و فاضلاب مناطق مختلف جمعيتي کشور، وضعيت کمبود آب در برخي شهرهاي بزرگ در سال 93، نياز آينده آب شرب کشور و وضعيت کلي طرحهاي آبرساني کشور ارائه کرد.
تشکيل شوراي هماهنگي مديريت حوضه هاي آبريز کشور از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود که پس از تشريح ضرورت‌هاي آن از سوي وزير نيرو، با آن موافقت شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن