تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819993911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل آب شرب 12 روستای کوهدشت برطرف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشکل آب شرب 12 روستای کوهدشت برطرف شد خرم آباد - ایرنا - رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت از برطرف شدن مشکل آب شرب در 12 روستای این شهرستان خبر داد.


کامران یوسفوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش از این آب شرب مناطق کشماهور و پریان کوهدشت از طریق تانکرهای آب تهیه می شد، افزود: با حفر یک چاه به عمق 120 متر و با آب دهی 12 لیتر در ثانیه مشکل آب شرب هفت روستای منطقه کشماهور برطرف شد.
وی اعتبار حفر این چاه را یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: روستاهای کشماهور تا قبل از حفراین چاه به دلیل افت سطح آب های زیر زمینی با کمبود شدید آب شرب مواجه بودند اما براساس بازدیدهای میدانی انجام گرفته، باحفر این چاه مشکل آب شرب این روستاها به کلی رفع شده است.
رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت همچنین از حفر یک حلقه چاه در منطقه پریان اله مراد خبر داد و اظهار داشت: یک حلقه چاه به عمق 120 متر و با میزان آبدهی 30 لیتر در ثانیه در این منطقه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.
وی ادامه داد: با حفر این چاه آب و اجرای خط برق به طول 400 متر و اجرای پست 100 کیلووات برق، مشکل کمبود آب شرب در پنج روستای منطقه پریان اله مراد رفع شد.
یوسفوند افزود: میزان آبدهی این چاه دوبرابر میزان آب مورد نیاز منطقه است.
7269/630


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن