تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814036237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاهش قیمت نان در شیراز و فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار اعلام كرد: كاهش قیمت نان در شیراز و فارس خبرگزاری پانا: در پی افزایش نارضایتی مردم شیراز و استان فارس از افزایش 2 برابری قیمت نان، استاندار فارس از كاهش قیمت نان‌های سنگك و بربری در این استان خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر ساعت 09:38



به گزارش خبرگزاری پانا، سیدمحمد احمدی در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس گفت: نان با اعمال 30 درصد افزایش اعلام شده از سوی دولت، تولید و عرضه خواهد شد.
وی گفت: براین اساس قیمت نان سنگك حداكثر 650 و بربری حداكثر 400 تومان خواهد بود.
استاندار فارس همچنین با بیان اینکه سال گذشته اعتبارات بحران خشکسالی فارس تنها 20 میلیارد تومان بوده، گفت: در سال جاری این بودجه به 126 میلیارد تومان افزایش یافته که 75 میلیارد دیگر نیز از دفتر رهبرمعظم انقلاب گرفته‌ایم.
احمدی خاطرنشان کرد: بالغ بر 200 میلیارد تومان نیز تحت عنوان طرح برکت از ستاد فرمان اجرایی امام به بودجه استان فارس اضافه شد.
وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها در خصوص سیاسی جلوه دادن بهره‌برداری از قطار شهری، گفت: بهره‌برداری از این پروژه به هیچ عنوان سیاه‌بازی و سیاسی نبوده است.
احمدی گفت: اعتبارات اختصاص نیافته به متروی شیراز تا پایان سال 95 به شكل كامل تخصیص خواهد یافت.
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایجاد اشتغال به سرمایه، تلاش و انگیزه نیاز دارد، تصریح کرد: فارس ظرفیت بالایی در سرمایه‌گذاری‌ها دارد که برای توسعه آن باید تلاش کرد.
احمدی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه خط و مشی و نقشه راه کشور است، تصریح کرد: آبرویم را پای مدیری که سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذار پاك را حمایت کند، گذاشته‌ام.
وی همچنین با بیان اینکه 80 درصد از جرائم امنیتی فارس در شهر شیراز اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: نیمی از جرائم‌های این استان مربوط به پدیده حاشیه‌نشینی است.
استاندار فارس گفت: ریشه برخی از جرائمی كه در فارس شاهد وقوع آن هستیم، در استان‌های دیگر شكل گرفته و در فارس تكمیل می‌شود.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود روز 16 آذر را به همه خصوصا دانشجویان تبریك گفت و اضافه كرد: دانشگاه‌ها باید اتاق فكر نظام باشند، دانشگاه خانه احزاب نیست. دانشجو موتور محركه نظام تلقی می‌شود و اگر نقصانی در جامعه وجود دارد، باید با كمك و همفكری دانشگاهیان شناسایی و مرتفع شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن