تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815928415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت نان در شيراز و فارس کاهش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۸:۰ب.ظ)
استاندار فارس: قيمت نان در شيراز و فارس کاهش مي يابد در پي افزايش نارضايتي مردم شيراز و استان فارس از افزايش 2 برابري قيمت نان، استاندار فارس از كاهش قيمت نان‌هاي سنگك و بربري در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دكترسيدمحمد احمدي عصر يكشنبه 15 آذر در دهمين جلسه شوراي برنامه‌ريزي استان فارس گفت: نان با اعمال 30 درصد افزايش اعلام شده از سوي دولت، توليد و عرضه خواهد شد.
وي گفت: براين اساس قيمت نان سنگك حداكثر 650 و بربري حداكثر 400 تومان خواهد بود.
استاندار فارس همچنين با بيان اينکه سال گذشته اعتبارات بحران خشکسالي فارس تنها 20 ميليارد تومان بوده، گفت: در سال جاري اين بودجه به 126 ميليارد تومان افزايش يافته که 75 ميليارد ديگر نيز از دفتر رهبرمعظم انقلاب گرفته‌ايم.
احمدي خاطرنشان کرد: بالغ بر 200 ميليارد تومان نيز تحت عنوان طرح برکت از ستاد فرمان اجرايي امام به بودجه استان فارس اضافه شد.
وي با انتقاد از برخي رسانه‌ها در خصوص سياسي جلوه دادن بهره‌برداري از قطار شهري، گفت: بهره‌برداري از اين پروژه به هيچ عنوان سياه‌بازي و سياسي نبوده است.
احمدي گفت: اعتبارات اختصاص نيافته به متروي شيراز تا پايان سال 95 به شكل كامل تخصيص خواهد يافت.
استاندار فارس در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه ايجاد اشتغال به سرمايه، تلاش و انگيزه نياز دارد، تصريح کرد: فارس ظرفيت بالايي در سرمايه‌گذاري‌ها دارد که براي توسعه آن بايد تلاش کرد.
احمدي با تأکيد بر اينکه اقتصاد مقاومتي يک شعار نيست بلکه خط و مشي و نقشه راه کشور است، تصريح کرد: آبرويم را پاي مديري که سرمايه‌گذاري و سرمايه‌گذار پاك را حمايت کند، گذاشته‌ام.
وي همچنين با بيان اينکه 80 درصد از جرائم امنيتي فارس در شهر شيراز اتفاق مي‌افتد، اظهار کرد: نيمي از جرائم‌هاي اين استان مربوط به پديده حاشيه‌نشيني است.
استاندار فارس گفت: ريشه برخي از جرائمي كه در فارس شاهد وقوع آن هستيم، در استان‌هاي ديگر شكل گرفته و در فارس تكميل مي‌شود.
احمدي در بخش ديگري از سخنان خود روز 16 آذر را به همه خصوصا دانشجويان تبريك گفت و اضافه كرد: دانشگاه‌ها بايد اتاق فكر نظام باشند، دانشگاه خانه احزاب نيست. دانشجو موتور محركه نظام تلقي مي‌شود و اگر نقصاني در جامعه وجود دارد، بايد با كمك و همفكري دانشگاهيان شناسايي و مرتفع شود.
به گزارش موج، بعد از اعلام افزايش 30 درصدي قيمت نان در كشور، قيمت دو نوع نان (سنگك و بربري) در شيراز و فارس تا 100 برابر افزايش داشت.
معاون سياسي استانداري فارس قبلا در نشست خبري خود و در خصوص اين افزايش و علت آن گفته بود كه نانوايي‌هاي سنگك و بربري 20 درصد كل نانوايي‌هاي فارس را تشكيل مي‌دهند و براساس تصميم مسئولان، اين نانوايي‌‌ها از اين پس آزادپز محسوب شده و به‌واسطه اينكه آرد بدون يارانه دريافت خواهند كرد، لذا قيمت نان توليد آنها بيش از ميانگين كشوري افزايش داشته است.
مردم در شيراز و فارس بعد از گران شدن نان، به اين موضوع واكنش‌هايي را نشان داده و رسانه‌ها نيز با انعكاس گزارش‌هايي، موضوع را اطلاع‌رساني كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن