تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819832216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادف در محور یزد به اردکان یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تصادف در محور یزد به اردکان یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت یزد - ایرنا - معاون امداد و نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، از وقوع تصادف در محور یزد به اردکان خبرداد و گفت: در این سانحه سه نفر مصدوم و یک نفر کشته شدند.


سید "جواد میرحسینی" یکشنبه شب در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این تصادف ساعت 18:20 امشب بین یک دستگاه کامیون با پراید در کمربندی غربی اردکان و پشت کارخانه شیشه این شهرستان به وقوع پیوست.
وی اظهار داشت: بر اثر این حادثه سه نفر از مسافران دو خودرو مصدوم که برای مداوا به بیمارستان اردکان منتقل شدند و همچنین مسافر دیگر در دم کشته شده است.
این مسوول خاطرنشان کرد: علت این تصادف با حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی استان یزد در حال بررسی است که متعاقبا اعلام می شود.
میرحسینی افزود: نیروهای امداد و نجات زیر پوشش هلال احمر یزد با اطلاع از موضوع بلافاصله در محل حادثه حاضر و فعالیت های امدادی خود را انجام دادند.
اردکان با 60 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال یزد قرار دارد. ک3
7536/616


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن