تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802410424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر مدیران فرصت و فضایی جدید برای خدمت بیشتر به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی : تغییر مدیران فرصت و فضایی جدید برای خدمت بیشتر به مردم است مشهد - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت : تغییر مدیران سیاسی فرصت و فضایی جدید برای خدمت بیشتر به مردم است.


به گزارش ایرنا ، محسن صادقی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار که به تودیع فرماندار و معارفه فرماندار این شهرستان اختصاص داشت ، با اشاره به اینکه تغییر مدیران سیاسی یک امر طبیعی و ضروری است، افزود: این تغییر به مفهوم ناکارآمدی یک مدیر یا فرماندار در سطح شهرستان ها نیست ، بلکه فرصتی برای استفاده از ظرفیت های جدید در مدیریت منطقه است.
وی عنوان کرد : شهرستان رشتخوار سابقه درخشانی در رشد و توسعه اقتصادی کشور و نیز دفاع از ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
دکتر صادقی ابراز امیدواری کرد : با تعامل و همکاری مسوولان و مردم شهرستان ، مسیر توسعه و پیشرفت و خدمت به مردم این منطقه هموارتر از گذشته باشد.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: امروز با توجه به وضعیت منابع آبی و راندمان پایین بخش کشاورزی ، تغییر کشاورزی سنتی و معیشتی به مدرن و توسعه یافته توام با مدیریت آب از ضرورت ها است.
وی تحول در بخش کشاورزی را با توجه به اینکه اقتصاد شهرستان مبتنی بر این حوزه است را در حوزه مختلف راهگشا دانست و افزود : وجود ناهنجاری های اجتماعی چون بالا بودن نرخ طلاق ، پایین بودن سن ازدواج و ترک تحصیل دختران در این شهرستان از جمله مسائل این منطقه است.
وی گفت: اقدامات آموزشی و افزایش مهارت آموزی و آشنایی جوانان ونوجوانان با مهارت های زندگی می تواند در کاهش ناهنجاری ها موثر باشد و از این رو باید در اولویت کاری فرماندار جدید شهرستان رشتخوار قرار گیرد.
معاون استانداری خراسان رضوی در ادامه از جمله اولویت های کاری فرماندار جدید را افزایش آموزش های عمومی، جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی ، رفع ضعف حوزه بهداشت و درمان و پیگیری پروژه های نیمه تمام و توجه به حوزه کشاورزی و دامی دانست.
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت : خدمات زیادی در دوره فرماندار قبل در این شهرستان انجام شده که از جمله آنها راه اندازی ایستگاه راه آهن است.
محمود نگهبان سلامی با بیان اینکه این شهرستان روند رو به رشدی را در حوزه صنعتی در پیش دارد ، افزود : راه اندازی مجتمع های فولادی خود در توسعه منطقه بسیار موثر است.
محمد چوبی رییس شورای شهر رشتخوار هم از معاون استاندار خواست جریان صدورمجوز پروانه برای بیمارستان 32 تختخوابی رشتخوار را بعنوان یکی از مطالبات اساسی مردم مورد توجه قرار دهد.
محمد چوبی همچنین خواستار حل مشکلات شهرک صنعتی شهرستان ، تخصیص اعتبار برای کنار گذر شهر رشتخوار و چهار بانده شدن محور رشتخوار - تربت حیدریه شد.
در ادامه این مراسم از خدمات هاشم جنگی فرماندار سابق شهرستان رشتخوار تقدیر و خلق داد عرب که پیش از این بخشدار مرکزی شهرستان قوچان بود بعنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
2718/522


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن