تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری ونزوئلا:تحریم های آمریکا تاثیری ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس جمهوری ونزوئلا:تحریم های آمریکا تاثیری ندارد مادرید-ایرنا-"نیکلاس مادورو" رئیس جمهوری ونزوئلا گفت:تحریم های تصویب شده از سوی مقامات آمریکایی در راستای اتحاد کشورهای آمریکای جنوبی "اوناسور" تاثیری ندارد.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگری اروپاپرس ، مادورو ادامه داد : هیچ یک از تحریم های آمریکا قادر نیست "قدرت و استقلال" کشورهای عضو این سازمان را تحت الشعاع قرار دهد.
نشست اتحاد کشورهای آمریکای جنوبی طی هفته گذشته در "گوایاکیل" اکوادور برگزار شد.
مادورو ضمن انتقاد از آخرین تحریم هایی که دولت آمریکا از طریق وزارت بازرگانی خود بر ونزوئلا تحریم کرده ، خاطرنشان کرد که هدف این تحریم ها ، حاکمیت و فتح ونزوئلا از طریق زور ، تهدید و قدرت اقتصادی است .
رئیس جمهوری ونزوئلا با اشاره به موج اعتراضاتی که از چندی پیش تاکنون علیه خشونت پلیس نسبت به اقلیت سیاهپوست در آمریکا بوجود آمده، تصریح کرد :جامعه آمریکا از مدت ها پیش در حال خیزش و اعتراضات گسترده است و نمونه های آن را نیز قبلا در جنبش های اجتماعی جوانان در دهه های 70 و 80 میلادی دیدیم.
به عقیده مادورو ، این جنبش ها نشان می دهند که مردم آمریکا از "احساس و هوشیاری" برخوردارند اما مقام های آمریکایی قادر به دیدن آن نیستند و آنچه که می بیننند فقط نحوه خاموش کردن مردم است و آن را از طریق سرکوب و اعمال خشونت انجام می دهند .
وی افزود :برای همین است که در آمریکا ، این همه کشتار ، قتل و نقض حقوق بشر وجود دارد.
مادورو در مورد مصوبات اجلاس اوناسور اکوادور ، تصریح کرد که افتتاح دفتر جدید این سازمان در کیتو پایتخت اکوادور ، یک معنای ساختاری و راهبردی به اوناسور می دهد .
در مراسم افتتاحیه دفتر اوناسور ، روسای جمهوری آرژانتین ، شیلی ، پرو ، ونزوئلا ، سورینام ، اروگوئه و اکوادور شرکت داشتند.
اروپام *5*491**1095


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن