تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802531207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيازمند بودجه غيرمتمرکز هستيم/ از مسکن مهر فعلا خبري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۳۴ب.ظ)
نيازمند بودجه غيرمتمرکز هستيم/ از مسکن مهر فعلا خبري نيست رئيس کميسيون عمران مجلس گفت: بايد دست مجريان در اجراي پروژه هاي اولويت دار، باز باشد تا آن ها بتوانند با هزينه کردهاي مناسب اين طرح و پروژه ها را تکميل و آماده بهره برداري کنند.
سيد مهدي هاشمي نماينده مردم تهران، ري و شميرانات در خانه ملت درباره چابک سازي بودجه 94 و نقاط ويژه در اين لايحه، به خبرنگار خبرگزاري موج اظهارکرد: يکي از مهم ترين اولويت هايي که بايد در بودجه رعايت شود، غير تمرکزي بودن بودجه است ؛ بايد دست مجريان در اجراي پروژه هاي اولويت دار، باز باشد تا آن ها بتوانند با هزينه کردهاي مناسب طرح ها و پروژه ها را تکميل و آماده بهره برداري کنند.
وي ادامه داد: در واقع سياست و اولويت ها بايد در تقدم فعاليت هاي بودجه اي باشد تا با يک برنامه راهبردي مناسب درصدد تخصيص بودجه اي کافي با شرايط عادلانه در راستاي بهره برداري از اين پروژه هاي اولويت دار باشيم.
رئيس کميسيون عمران مجلس درباره عدم بهره بردن از فاينانس در بودجه هاي سالانه نيز گفت: يکي از امتيازات مثبتي که در اقتصاد و در لايحه هاي بودجه هاي سالانه وجود دارد، فاينانس ها هستند اما؛ متاسفانه در اقتصاد کشور نتوانسته ايم فضاي سرمايه گذاري را به گونه اي براي سرمايه گذاران خارجي فراهم کنيم تا آن ها بخواهند ايران را به عنوان يک پايگاه براي سرمايه گذاري انتخاب کنند.
وي افزود: وجود فاينانس در بودجه سالانه، مي تواند به تحقق درآمدهاي اصلي دولت در بودجه نيز کمک کند، يعني درآمدهاي دولت در صندوق هاي ملي ذخيره مي شود و از طريق منابع فاينانس ها بودجه عمراني کشور تامين شود ؛ نبايد فراموش کنيم که کشورمان پتانسيل ورود سرمايه گذاران خارجي را در حوزه هاي معادن، کشاورزي و بسياري از حوزه هاي ديگر دارد.
نايب رئيس فراکسيون ورزش مجلس تصريح کرد: البته پروسه کسب فاينانس و سرمايه گذاري در کشورمان، جزو پروسه هاي پُرگير و داري است و تا روان سازي محيط کسب و کار به طور جد پيگيري و اجرايي نشود، نه تنها فاينانسي وجود نخواهد داشت بلکه سرمايه گذاران داخلي نيز چندان ميلي براي ادامه فعاليت هاي خود در اين محيط اقتصادي پيدا نخواهند کرد.
رئيس کميسيون عمران مجلس در ادامه درخصوص مسکن مهر نيز گفت: اعضاي اين کميسيون، بارها به صورت مکتوب به وزارت راه و شهرسازي درخصوص مسکن مهر به مسئولان اين وزارتخانه متذکر شده اند زيرا مسکن مهر امروز با مشکلات فراواني مواجه است ؛ وظيفه دولت در موضوع مسکن که حداکثر حمايت از اقشار و آحاد مردم و فراهم کردن زمينه خانه دار شدن آنهاست به صورت مشخص تعريف شده است و بايد به اين وظايف قانوني عمل کنند.
وي در پايان خاطرنشان کرد: يکي از مطالبات اصلي مجلس از وزير مربوطه، موضوع مسکن و توجه به نياز مردم در اين رابطه بود که اين مطالبه به دفعات مورد تاکيد قرار گرفت اما بعد از گذشت حدود يک سال و نيم از شروع به کار دولت هنوز از طرح جامع مسکني که وعده داده بودند تا بعد از بازنگري و اصلاحات ارائه شود، خبري نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن