تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803181324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین: وضعیت شرق اوکراین فاجعه‌بار است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پوتین: وضعیت شرق اوکراین فاجعه‌بار است
رییس‌جمهوری فرانسه که در جریان سفری به روسیه رفته است، با پوتین دیدار کرد؛ دیداری که در آن رییس‌جمهوری روسیه وضعیت کنونی شرق اوکراین را "فاجعه بار" خواند و ابراز امیدواری کرد که تصمیم نهایی در مورد آتش‌بس در این منطقه به زودی اتخاذ شود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری نووستی، فرانسوا اولاند، رییس‌جمهوری فرانسه در جریان سفری برنامه ریزی نشده به روسیه رفت.


ولادیمیر پوتین در جریان دیدارش با رییس‌جمهوری فرانسه به بررسی مسائل مختلفی از جمله وضعیت کنونی شرق اوکراین پرداخت اما گفت که در این دیدار حرفی از قرارداد مسکو و پاریس درباره فروش ناوهای میسترال به میان نیامده است.

پوتین اظهار کرد:‌ با این حال، مسکو انتظار دارد که قرارداد فروش این ناوهای میسترال اجرایی شود.

رییس‌جمهوری روسیه گفت: ما در مورد فروش میسترال گفت‌وگویی نداشتیم و حتی اشاره‌ای هم به این موضوع نشد. قراردادی وجود دارد که در واقع سندی حقوقی است و ما معتقدیم که این قرارداد اجرایی خواهد شد، بنابراین من از اولاند در این باره سوالی نپرسیدم.

پوتین در ادامه خاطرنشان کرد: با این حال، چنانچه این قرارداد اجرایی نشود، ما شکایت عمده‌ای نخواهیم داشت بلکه امیدواریم مبلغی را که براساس این قرارداد پرداخته‌ایم به ما بازگردانده شود.

رییس‌جمهوری روسیه اظهار کرد:‌ در حال حاضر ما متوجه همه چیز هستیم و در آینده نیز به تمامی تحولات موثر بر این موضوع توجه خواهیم داشت.

پوتین همچنین گفت که روسیه درخصوص وضعیت اوکراین اعتقاد راسخ بر این دارد که توافقات مینسک باید به طور کامل اجرا شود اما در اوکراین جناح‌هایی وجود دارند که این توافق را زیر پا می‌گذارند.

پوتین تاکید کرد:‌ ما معتقدیم که از طرف دولت کی‌یف و همچنین از طرف لوهانسک و دونتسک برخی موارد نقض شده‌اند.

رییس جمهوری روسیه ابراز امیدواری کرد که لوهانسک، دونتسک و کی‌یف بتوانند به نتیجه‌ای مورد توافق دست یابند که در آن رضایت تمامی جناح‌ها جلب شود و درگیری‌های نظامی پایان یابد.

اولاند نیز گفت: بحران اوکراین نخست موجب رنج و دغدغه مردم اوکراین و سپس اروپا و روسیه شده است. فکر می کنم کاملا به نفع ما است تا گفت‌وگوهای قبلی به خصوص گفت‌وگوهای نشست گروه 20 را ادامه دهیم.

وی افزود: می‌دانم میان روسیه و فرانسه اراده‌ای برای یافتن راه حل وجود دارد. شما این اراده را در ششم ژوئن گذشته به نمایش گذاشتید.

رییس‌جمهوری فرانسه همچنین گفت: من همواره ابراز امیدواری کرده‌ام که بتوانیم این ارتباط را میان فرانسه و روسیه حفظ کنیم.

فرانسوا اولاند به عنوان نخستین رهبر غربی که بعد از بحران اوکراین به مسکو سفر کرده است، گفت: معتقدم باید از شکل‌گیری دیوارهای جدید که ما را از هم جدا می‌کند، جلوگیری کنیم

فرانسوا اولاند به عنوان نخستین رهبر غربی که بعد از بحران اوکراین به مسکو سفر کرده است، گفت: معتقدم باید از شکل‌گیری دیوارهای جدید که ما را از هم جدا می‌کند، جلوگیری کنیم. در این شرایط باید موانع را پشت سر گذاشت و راه حل پیدا کرد.

کاخ الیزه پیش‌تر در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفر اولاند به روسیه در چارچوب سفر وی به قزاقستان صورت می‌گیرد. رییس جمهوری فرانسه پیش از سفرش به روسیه اعلام کرد که اطمینان دارد دو کشور می‌توانند به موانع موجود در روابط دوجانبه خاتمه بخشند.

اولاند تصریح کرد: معتقدم ما باید بالاخره موانع را کنار بگذاریم و دیوارهای موجود در روابط دوجانبه را از میان ببریم. از سوی دیگر ولادیمیر پوتین پیش از دیدارش با رییس جمهوری فرانسه اعلام کرد که سفر اولاند به روسیه می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات بین المللی کمک کند.

پوتین نیز پیش از دیدارش با اولاند خاطرنشان کرد، مشکلات کنونی پیچیده‌اند اما مذاکراتی که ما خواهیم داشت می‌تواند نتایج مثبتی در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: یقین دارم که سفر اولاند هرچند کوتاه است بی تردید می تواند به حل بسیاری از مشکلات در عرصه بین‌المللی کمک کند.




منبع: ایسنا


۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن