تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک های روسیه وارد شرق اوکراین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمک های روسیه وارد شرق اوکراین شد مسکو-ایرنا-کمک های روسیه برای ساکنان مناطق شرق اوکراین وارد مناطق دونتسک و لوهانسک شد.


به گزارش کانال تلویزیونی روسیه 24، کاروان کمک های انسانی روسیه بامداد امروز (یکشنبه) پس از بازرسی محموله کامیون ها توسط مرزبانان اوکراینی از مرز روسیه و اوکراین عبور کرد.
در مجموع 1200 تن کمک شامل مواد غذایی، تجهیزات فنی، لوازم و مصالح ساختمانی برای توزیع میان ساکنان شرق اوکراین ارسال شده است.
این محموله ها با یکصد دستگاه کامیون حمل می شود که 60 دستگاه کامیون به منطقه دونتسک و 40 کامیون دیگر هم به منطقه لوهانسک می رود.
روسیه پیش از این هفت محموله کمک و در مجموع 9500 قلم انواع کالاها ، مواد غذایی، تجهیزات فنی، تاسیساتی و پوشاک و مصالح ساختمانی را به مناطق آسیب دیده از جنگ داخلی اوکراین ارسال کرده بود.
اروپام*5*391 **1561** 1583


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن