تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815502276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به واسطه دولت الکترونيکي کارآمدي دستگاه ها ارتقا مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۳۹ب.ظ)
به واسطه دولت الکترونيکي کارآمدي دستگاه ها ارتقا مي يابد پياده سازي دولت الکترونيکي موجب ارتقاء کارآمدي دستگاه و افزايش رضايتمندي مردم مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، نصراله جهانگرد، رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران، در نخستين جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونيکي استان قزوين ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: در صورتي که برنامه هاي تعريف شده با يک معماري يکپارچه در سطح استان ها بر اساس اطلاعات محلي و بومي پياده سازي شود، نتايج مؤثرتر و دقيق تري را به همراه خواهد داشت.
وي افزود: دولت اصرار جدي براي پياده سازي دولت الکترونيکي دارد و در اين راستا اقدام هاي مؤثري براي برطرف کردن مشکلات احتمالي موجود و همچنين آموزش و فرهنگ سازي اجرايي شده است.
معاون وزير ارتباطات با اشاره به ويژگي هاي خدمات الکترونيکي تصريح کرد: خدمات الکترونيکي بايد موجب صرفه جويي در زمان و هزينه ها شده و ضمن افزايش کيفيت و شفافيت، سهولت دسترسي مردم را فراهم کند.
وي ادامه داد: برون سپاري پروژه هاي قابل واگذاري از ديگر برنامه هاي دولت در اين حوزه است و در اين راستا، مجوز زدايي با مصوبه شوراي عالي اداري عملياتي خواهد شد.
اين گزارش حاکي است، مهندس نصراله جهانگرد در شوراي اداري استان قزوين نيز حاضر و فناوري اطلاعات را بستري توانمند ساز براي ارتقاء بقيه حوزه ها دانست و گفت: استفاده از فناوري اطلاعات يک امر حياتي و استراتژيک براي بقاء در دنياي امروزي است.
رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران با اشاره به موقعيت جغرافيايي کشور در خصوص تبديل شدن به هاب منطقه اي ادامه داد: با توجه به مشکلات کشورها در انتقال ديتا در منطقه، موقعيت و توانايي ايران مدنظر کشورها قرار گرفته و برنامه هاي گسترده اي در اين خصوص براي فراهم کردن زمينه ترانزيت ديتا در حال پياده سازي است.
جهانگرد تأکيد کرد: در حال حاضر چهار نقطه درگاه بين المللي در کشور وجود دارد که به منظور توزيع ترافيک و مديريت رو ديتاي در حال انتقال در صدد افزايش آن هستيم.
بر اساس اين گزارش، مهندس مهري، مدير عامل شرکت پست، نيز در شوراي اداري استان قزوين با بيان اين مطلب که گسترش شبکه هاي ارتباطي موجب شده تا شرکت هاي پستي در سراسر دنيا مأموريت هاي جديد را تعريف کنند، گفت: در برخي کشورهاي توسعه يافته نقش پست هر روز پررنگ تر مي شود و روزانه به طور متوسط چهار خدمت به هر شهروند ارائه مي کنند.
وي ادامه داد: پست رابط بين دولت و مردم است که موجبات سالم سازي محيط اداري را فراهم مي کند.
وي تأکيد کرد: متأسفانه در حال حاضر بيش از 20 سازمان براي ارائه خدمات خود به درب منزل مردم مراجعه مي کنند که با يکپارچه سازي فعاليت ها از طريق پست مي توان افزايش بهره وري و کاهش آلودگي و غيره را محقق کرد.
لازم به ذکر است که در اين نشست تفاهم نامه همکاري ميان پست و استانداري قزوين به امضا رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن