تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799643508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت الکترونیک باید موجب ارتقاء کارآمدی دستگاه ها شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دولت الکترونیک باید موجب ارتقاء کارآمدی دستگاه ها شود تهران- ایرنا- رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: پیاده سازی دولت الکترونیکی موجب ارتقاء کارآمدی دستگاه و افزایش رضایتمندی مردم می شود.


به گزارش ایرنا از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهندس نصراله جهانگرد در نخستین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان قزوین ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در صورتی که برنامه های تعریف شده با یک معماری یکپارچه در سطح استان ها بر اساس اطلاعات محلی و بومی پیاده سازی شود، نتایج موثرتر و دقیق تری را به همراه خواهد داشت.
وی افزود: دولت اصرار جدی برای پیاده سازی دولت الکترونیکی دارد و در این راستا اقدام های موثری برای برطرف کردن مشکلات احتمالی موجود و همچنین آموزش و فرهنگ سازی اجرایی شده است.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ویژگی های خدمات الکترونیکی خاطرنشان کرد: خدمات الکترونیکی باید موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها شده و ضمن افزایش کیفیت و شفافیت، سهولت دسترسی مردم را فراهم کند.
وی ادامه داد: برون سپاری پروژه های قابل واگذاری از دیگر برنامه های دولت در این حوزه است و در این راستا، مجوز زدایی با مصوبه شورای عالی اداری عملیاتی خواهد شد.
این گزارش حاکی است، مهندس نصراله جهانگرد در شورای اداری استان قزوین نیز حاضر و فناوری اطلاعات را بستری توانمند ساز برای ارتقای دیگر حوزه ها دانست و گفت: استفاده از فناوری اطلاعات یک امر حیاتی و استراتژیک برای بقاء در دنیای امروزی است.
وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های کشور نظیر نیروی انسانی تحصیلکرده و موقعیت جغرافیایی استفاده و ارزش افزوده بیشتری خلق کنیم.
معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: در بخش کشاورزی سه میلیون نفر مشغول کار شده اند اما در آینده باید به سمتی حرکت کنیم که برای ارزش افزوده نسبت به اصلاح کشت اقدام شود تا از منابع آبی بخوبی صیانت کنیم.
جهانگرد بیان کرد: متاسفانه منابع آبی خود را به سادگی و ارزان از دست می دهیم و برای کارهای مهم قادر به تامین نیاز نیستیم و با بحران مواجه می شویم و باید به سمت استفاده از تکنولوژی های روز گام برداریم و با کاربرد فنآوری به افزایش بهره وری کمک کنیم.
وی با بیان این مطلب که آینده اقتصاد جهانی که به سمت خدمات مبتنی بر فناوری خواهد رفت خاطرنشان کرد: در حال حاضر میلیون ها فارغ التحصیل در حوزه های مختلف داریم که این پتانسیل می تواند جریان حرکت به سمت خدمات فناوری محور را رقم بزند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حوزه دسترسی به اینترنت باندپهن از برنامه های مدنظر کشور عقب هستیم، گفت: براساس اهداف برنامه پنجم توسعه باید میزان دسترسی به اینترنت باندپهن به 18 میلیون نفر تا پایان سال آینده برسد که هم اکنون این رقم 7.5 میلیون است که البته تا سال گذشته 3.5 میلیون نفر بوده است.
وی با بیان این مطلب که طراحی شبکه دو لایه ای که شامل هسته زیرساختی و ابر سرویس ها است و بر اساس یک ساختار پنج سطحی اجرا می شود.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به موقعیت جغرافیایی کشور در خصوص تبدیل شدن به هاب منطقه ای ادامه داد: با توجه به مشکلات کشورها در انتقال دیتا در منطقه، موقعیت و توانایی ایران مدنظر کشورها قرار گرفته و برنامه های گسترده ای در این خصوص برای فراهم کردن زمینه ترانزیت دیتا در حال پیاده سازی است.
نصراله جهانگرد تاکید کرد: در حال حاضر چهار نقطه درگاه بین المللی در کشور وجود دارد که به منظور توزیع ترافیک و مدیریت رو دیتای در حال انتقال در صدد افزایش آن هستیم.
بر اساس این گزارش، مهندس مهری، مدیرعامل شرکت پست نیز در شورای اداری استان قزوین با بیان این مطلب که گسترش شبکه های ارتباطی موجب شده تا شرکت های پستی در سراسر دنیا ماموریت های جدید را تعریف کنند گفت: در برخی کشورهای توسعه یافته نقش پست هر روز پررنگ تر می شود و روزانه به طور متوسط چهار خدمت به هر شهروند ارائه می کنند.
وی ادامه داد: پست رابط بین دولت و مردم است که موجبات سالم سازی محیط اداری را فراهم می کند.
وی تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر بیش از 20 سازمان برای ارائه خدمات خود به درب منزل مردم مراجعه می کنند که با یکپارچه سازی فعالیت ها از طریق پست می توان افزایش بهره وری و کاهش آلودگی و غیره را محقق کرد.
علمی(1)**9190**1599


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن