تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803095579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه آزاد شیراز: شب نشینی های خارج از عرف اطراف این دانشگاه در شان محیط دانشگاهی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه آزاد شیراز: شب نشینی های خارج از عرف اطراف این دانشگاه در شان محیط دانشگاهی نیست شیراز- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: شب نشینی ها و جلسات هم اندیشی خارج از عرف شرعی در باغ ها و کافی شاپ های اطراف این دانشگاه در شهر صدرا در شان این محیط دانشگاهی نیست.


به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنابه نقل ازروابط عمومی وبین الملل دانشگاه آزادشیراز،حمزه سارویی درجلسه هماهنگی بادستگاه های خدمات رسان افزود:بالاخره نهاد یا نهادهایی از شهر صدرا یا شیراز باید به دلیل اهمیت بالای این موضوع در صیانت از دانشجویان و شان دانشگاه، مسوولیت فعالیت های این اماکن را که بیرون از محیط دانشگاه است ، بپذیرند و با آن برخورد لازم داشته باشند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت: این دانشگاه افزون بر 20 هزار دانشجو، افزون بر 400 عضو هیات علمی و بیش از 300 کارمند دارد که این مساله شهر صدرا را به یک شهر دانشگاهی تبدیل کرده است.
سارویی ، فراهم آمدن زمینه مناسب برای رفت و آمد دانشجویان به دانشگاه آزاد شیراز را تکلیف مسوولان این دانشگاه دانست و از دستگاه های خدمات رسان خواست که برای رفاه حال دانشجویان، ایستگاهی روبروی مجتمع خلیج فارس در نظر گرفته شود.
وی گفت: محیط جاده ورودی دانشگاه نیز مساله دیگری است که زباله های باغ ها و فروشگاه های اطراف دانشگاه به طور مداوم در امتداد جاده گذاشته می شود و این کار منظره بسیار ناپسندی را ایجاد می کند که به هیچ وجه زیبنده دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نیست.
رییس دانشگاه آزاد شیراز اظهار کرد: این موضوع پیش از این با فرماندار شیراز و استاندار فارس نیز در میان گذاشته شده است و شهرداری صدرا چندین بار اقدام به از بین بردن زباله ها کرده است اما کار اساسی در این مورد صورت نگرفته است.
سارویی گفت: مورد دیگر فعالیت فروشگاه هایی است که بدون پروانه کسب و مجوزهای لازم اقدام به فعالیت تجاری کرده اند از آن جمله پارکینگ هایی است که در بیرون دانشگاه بدون مجوز ایجاد شده و به ازای هر ماشین 10 هزار ریال از دانشجویان دریافت می کنند که این مساله موجب نارضایتی دانشجویان شده است.
وی ، ایجاد یک پل عابر پیاده بر روی جاده ورودی دانشگاه را خواستار شد و گفت: ضرورت ایجاد این پل در حفظ سلامت و جان دانشجویان بر کسی پوشیده نیست.
رییس دانشگاه آزاد واحد شیراز گفت: استاندار فارس نیز به دلیل این که ایشان عضوهیات علمی این دانشگاه است از موضوع های یاد شده مطلع است و امیدواریم در مورد این مسائل به نتیجه ای قطعی دست یابیم.
سید یحیی هاشمی مدیرکل سیاسی استانداری فارس نیز در این نشست اقدام مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس و فرمانداری شیراز را برای حل مسائل مورد اشاره در دو بخش عمرانی و امنیتی خواستار شد.
علیرضا صحراییان مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس نیز در این نشست گفت:دانشگاه آزاد شیراز مسائل مورد نظر را اولویت بندی و در نامه ای به استانداری اعلام کند.
سیداحمد احمدی زاده مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس هم بیان داشت:نهادهای مرتبط باید یک ماه دیگر نتایج اقدامات خود در حل مشکلات ایاب و ذهاب دانشجویان، جمع آوری زباله های اطراف جاده دانشگاه، احداث دوربرگردان در بولوار اصلی شهر صدرا، جمع آوری پارکینگ ها و مغازه ها، باغ ها و کافی شاپ های غیرمجاز اطراف دانشگاه آزاد شیراز ارائه کنند. ک/1
2026 /679


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن