تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820084424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه سوخت موتورسیکلت های بنزینی 10 برابر برقی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هزینه سوخت موتورسیکلت های بنزینی 10 برابر برقی است تهران - ایرنا - مدیر پروژه موتورسیکلت های برقی گفت: به طور متوسط هزینه سوخت موتورسیکلت های بنزینی 10 برابر شارژ باطری موتورسیکلت های برقی است.


حسین افشین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موتورسیکلت های برقی به طور متوسط بعد از 100 کیلومتر پیمایش نیاز به شارژ عامل مولد انرژی (باطری) را دارند.
وی با بیان اینکه عمر مفید باطری لیتیوم موتورسیکلت های برقی سه سال است اظهار داشت: اگر متوسط هزینه هرکیلو وات برق مصرفی را 700 ریال در نظر بگیریم هزینه شارژ باطری موتورسیکلت های برقی بعد از پیمایش 100 کیلومتر حدود دو هزار و 100 ریال خواهد شد.
افشین ادامه داد: در حالیکه موتورسیکلت های بنزینی با پیمایش 100 کیلومتر 2 تا 7 لیتر بنزین مصرف می کند که با احتساب حداقل مصرف دو لیتری هزینه سوخت معادل 20 هزار ریال را پرداخت خواهند کرد.
وی در مورد نمایشگاه رونمایی موتورسیکلت های برقی گفت: در حال حاضر 20 شرکت با عرضه 50 دستگاه موتورسیکلت ها برقی در 15مدل مختلف در نمایشگاه فعالیت دارند.
افشین با اشاره به اعلام شش مدل موتورسیکلت برقی بر روی سایت بانک شهر بیان داشت: 9 مدل دیگر نیز بعد از تضمین ارائه خدمات تعمیرات پس از فروش از طرف عرضه کنندگان آن می توانند تاییدیه نهایی را اخذ کنند.
از 20 شرکت فعال در این نمایشگاه موتورسیکلت چهار شرکت با نصب هولوگرام شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران تایید نهایی شده اند.
وی با بیان اینکه موتورسیکلت پنج شرکت دیگر در حال آزمایش است افزود: 10 شرکت بعدی بعد از پایان نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند تا موتورسیکلت های خود را برای آزمایش به شرکت کنترل کیفیت تحویل دهند.
افشین با اشاره به اینکه در طی دو روز اول فعالیت نمایشگاه حدود 15 هزار نفر بازدیدکننده داشته است افزود: از این تعداد حدود یک هزار و 200 نفر در سایت لیزینگ شهر برای خرید موتورسیکلت برقی ثبت نام اولیه را انجام داده اند.
وی با اشاره به اینکه سقف پرداخت وام خرید موتورسیکلت 65 میلیون ریال است اظهار کرد: بازپرداخت اقساط این وام بدون بهره و 30 ماهه در نظر گرفته شده است تا خریدار بتواند به راحتی آن را پرداخت کند.
تهرام/1699//1348


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن