تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی خبر داد تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با استقرار جوی پایدار در برخی از مناطق کشور، طی سه روز آینده شاهد افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در آسمان شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهیم بود.


به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده که طی روزهای شنبه و یکشنبه این هفته در برخی از مناطق دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور بارش های پراکنده برف و باران همراه با وزش باد دور از انتظار نیست، ضمن اینکه طی دو روز آینده دریای خزر و از روز دوشنبه خلیج فارس مواجی خواهد بود.
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 8 درجه بالای صفر رسیده و رطوبت نسبی هوا حدود 36 درصد، سرعت وزش باد 11 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 3 تا 10 درجه پیش بینی شده است.
احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران را فردا (یکشنبه) به 2 تا 10 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه غبار محلی خواهد بود.
به گفته این مقام مسئول، طبق نقشه های پیش یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز دوشنبه بین 4 تا 12 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان پایتخت در این روز نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
اقتصام(4)1108**1558


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن