تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821191986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیپلمات مالزیایی: موضع رسانه های غربی در مقابل ایران مغرضانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دیپلمات مالزیایی: موضع رسانه های غربی در مقابل ایران مغرضانه است کوالالامپور – ایرنا – سفیر مالزی در ایران موضع رسانه های غربی در مقابل جمهوری اسلامی ایران را مغرضانه خواند و گفت نشر مغرضانه مواضع رسانه های غرب در صنعت گردشگری ایران تاثیر گذاشته است.


"راجا نوشیروان زین العادین" سفیر مالزی در تهران جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت روابط پوتراجایا و تهران ریشه در فرهنگ دو کشور دارد و این عامل باعث شده سال گذشته میلادی حدود 80 هزار ایرانی از مالزی دیدن کنند که این امر نشان دهنده مناسبات و نزدیکی فرهنگی دو کشور است.
وی افزود: مردم مالزی نیز علاقه مند سفر به ایران هستند، اما مواضع رسانه های غربی در معرفی ایران مغرضانه است و این مواضع در روند ورود گردشگر به ایران از جمله از مالزی تاثیر گذاشته و مشکلاتی ایجاد کرده است.
سفیر مالزی در تهران برای حل این مشکل خواستار همکاری بیشتر بخش های رسانه ای و فرهنگی دوکشور شد و گفت که همکاری های مختلف از جمله در بخش رسانه ای و فرهنگی می تواند شناخت درستی از مردم ایران در نزد افکار عمومی مردم مالزی ایجاد کند که این رویه به طور قطع در افزایش تعاملات نقش مثبتی ایفا می کند.
وی با اشاره به مناسبات تجاری مالزی و ایران،گفت این مناسبات تاکنون در برخی حوزه ها وجود داشته و تلاش دو طرف برای افزایش این روابط است که البته ظرفیت افزایش این نوع همکاری ها در هر دو کشور وجود دارد.
این دیپلمات مالزیایی در ادامه از برنامه ریزی برای انجام سفرهای دیپلماتیک بین مقامات دو کشور خبر داد.
"راجا نوشیروان زین العادین" اعلام کرد "عفیفه امان" وزیر امور خارجه مالزی نیز قرار است به ایران سفر کند و تاکنون گفت وگوهایی در خصوص این سفر انجام شده است اما همچنان تا نهایی نشدن تاریخ انجام این سفر نمی توان در مورد آن اظهارنظر کرد.
سفیر مالزی در ایران به منظور شرکت در آیین راه اندازی خط پروازی شرکت هواپیمایی آسمان به کوالالامپور سفر کرده بود.
نخستین پرواز هواپیمای شرکت آسمان در مسیر تهران – کوالالامپور روز گذشته انجام شد.
آساق**241**1611


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن