تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت مخابرات استان مرکزي پيشرو در ارائه سرويس هاي ارزش افزوده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آذر ۱۳۹۳ (۲:۱۹ق.ظ)
شرکت مخابرات استان مرکزي پيشرو در ارائه سرويس هاي ارزش افزوده شرکت مخابرات استان مرکزي در ارزيابي جذب مشتريان کلان متقاضي اينترنت پرسرعت، موفق به کسب رتبه نخست در ميان شرکت هاي مخابرات استاني شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل شرکت مخابرات استان مرکزي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: اين ارزيابي توسط معاونت تجاري شرکت ارتباطات ثابت ايران انجام شده و تا پايان شهريورماه سالجاري است.
وي به ارائه سرويس هاي ارزش افزوده در استان مرکزي اشاره کرد و گفت: سرويس آواي انتظار براي مشترکين تلفن هاي ثابت، براي اولين بار در کشور در سال جاري در استان مرکزي راه اندازي گرديده است و با استفاده از اين سرويس، مشترکين تلفن هاي ثابت مي توانند از طريق تماس با سامانه رايگان 4044 اين سرويس را فعال نموده و با انتخاب کد آهنگ مورد نظر خود از مزاياي اين سرويس بهره مند شوند.
مهندس مشيدي به رونمايي از جديد ترين سوئيچ مخابراتي با برند آشناي اول در استان مرکزي در سال جاري اشاره کرد و اظهار داشت: از مزاياي اين سوئيچ شامل صرف 50% هزينه توليد در مقايسه با مشابه خارجي آن، استفاده از قطعات وتجهيزات توليد داخل و جلوگيري از خروج ارز است.
وي با اشاره به انحصاري بودن نوع خارجي اين سوييچ، شکست انحصار آن را بسيار مهم تلقي کرد و گفت: توليد اين سوئيچ با ظرفيت هاي متنوع امکان پذير است.
مدير عامل شرکت مخابرات استان مرکزي گفت: در بخش تلفن همراه، با توسعه مرکز پاسخگويي 9990 استان مرکزي در سال جاري اين مرکز به عنوان سا مانه پاسخگويي در منطقه هشت کشور با 50 نفر اپراتور، پاسخگوي ميانگين ده هزارنفر در روز مي باشد و اين امر موجب شده است اين سامانه موفق به کسب رتبه نخست کشوري شود.
وي افزود: همچنين با توسعه سيستم نرم افزاري سامانه 1818 و ايجاد سامانه 2000، مشترکين اعتباري همراه اول در استان مرکزي مي توانند از طريق اين سامانه ها نسبت به خريد شارژ اقدام کنند.
مهندس مشيدي ضمن تأکيد برخلاقيت و نوآوري به عنوان برند شرکت مخابرات استان مرکزي، خاطر نشان کرد: ارائه سرويس هاي ارزش افزوده فوق در بسياري از موارد براي اولين بار درکشور در استان مرکزي به بهره برداري رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن