تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818888700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانبازي مانع پيشرفت علمي نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۳۰ب.ظ)
آيت الله حسيني بوشهري: جانبازي مانع پيشرفت علمي نشده است مديرحوزه هاي علميه با اشاره به اين که علما، جانبازان و ايثارگران براي حفظ اسلام و انقلاب دچار رنج ها و شکنجه هاي فراواني شده اند گفت: مشکلات جانبازي، نه تنها مانع پيشرفت علمي نشده، بلکه تبديل به يک فرصت جهاد با نفس و فرهنگ، نيز شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مديرحوزه هاي علميه،در بازديد از مدرسه علميه جانبازان با بيان اين که حضور جانبازان فضاي معنوي خاصي به اين مدرسه و جلسه بخشيده است اظهارداشت: جانبازان همان طور که در طول دفاع مقدس منشأ خيرات و برکات زيادي بودند در حال حاضر نيز براي نظام و حوزه داراي آثار و برکات زيادي هستند.
وي به روايتي از حضرت علي (ع) که فرموده است « اگر شما چيزي را براي خدا ترک کرده ايد، خدا بهتر از آن را به شما خواهد داد» اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جانبازان کساني اند که نعمت سلامتي را براي تکليف الهي ترک نموده و با خدا معامله کرده اند.
آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به اين که جانبازان به نداي رهبر و ولايت فقيه و قبل از آن به نداي حضرت ولي عصر (عج) لبيک گفتند و با تمام وجود از خاک و ناموس کشور دفاع کرده اند، اظهار داشت: جانبازي گرچه مشقت هايي براي خود و خانواده به وجود آورده است؛ اما خدا هيچ وقت عمل بندگان را بي پاسخ نخواهد گذاشت و بهترين ثوابها را به آنها عنايت خواهدکرد.
وي با اشاره به اين که علما، جانبازان و ايثارگران براي حفظ اسلام و انقلاب دچار رنج ها و شکنجه هاي فراواني شده اند، ابرازداشت: مشکلات جانبازي، نه تنها مانع پيشرفت علمي نشده، بلکه تبديل به يک فرصت، جهاد با نفس و فرهنگ، نيز شده است.
عضو خبرگان رهبري خاطر نشان کرد: جانبازي يک نمونه از شکر الهي است، زيرا اگرچه جانبازي مشکلات و دردهاي به همراه آورده است ولي موجب آمرزش گناهان و بلکه از اين بالاتر ترفيع درجات مي شود.
آيت الله حسيني بوشهري در پايان با بيان اينکه حوزه علميه در قبال شما مسؤل است اظهار داشت: جانبازان در طول 8 سال دفاع مقدس بي منت و بدون هيچ چشم داشتي به جامعه، نظام و انقلاب خدمت کردند وامروز هم جامعه از اين آثار آنها بهره هاي فراواني برده است، بنابراين بايد به فکر اين فدائيان و ايثار گران بي منت در جامعه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن