تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804586938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات دولت در زمينه ارتقاء بهره‌وري از آب و تقويت بخش کشاورزي گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۳ (۹:۴۲ق.ظ)
رئيس جمهوري در جلسه توسعه و سرمايه گذاري عنوان کرد: اقدامات دولت در زمينه ارتقاء بهره‌وري از آب و تقويت بخش کشاورزي گلستان رئيس جمهوري با بيان اينکه امروز در حال گذر از اقتصاد دولتي به اقتصاد غيردولتي يا خصوصي هستيم، اظهار داشت: اقتصاد بايد به دست کارآفرينان و بخش خصوصي و با مشارکت همه مردم احياء شود و وظيفه دولت در اين زمينه حمايت و پشتيباني است و امروز دولت کاملاً‌ آمادگي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي رياست جمهوري، حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني در جلسه توسعه و سرمايه‌گذاري استان گلستان با اشاره به نقش دولت و بخش خصوصي در اقتصاد کشور، گفت: دولت و بخش خصوصي بايد گام‌هاي مهمي در کنار يکديگر بردارند که نتيجه آن آباداني و ايجاد اشتغال پايدار در کشور باشد و سرمايه کارآفرينان در اين عرصه تا حدي رشد پيدا کند که موجبات تشويق آنها، براي ادامه کار فراهم سازد.
رئيس جمهوري با اشاره به ديدار خود با سرمايه‌گذاران در حاشيه اجلاس داووس و نيويورک گفت: امروز همه بنگاه‌هاي اقتصادي و سرمايه‌گذاران منتظر ايجاد شرايط جديد هستند تا فعاليت‌هاي اقتصادي خود را در ايران آغاز کنند.
دکتر روحاني تصريح کرد: امروز همه سرمايه‌گذاران بزرگ اقتصادي دنيا، اتفاق نظر دارند که ايران منطقه بکري در جهان براي سرمايه‌گذاري است و همگي مشتاق حضور و فعاليت در ايران هستند.
رئيس جمهوري با اشاره به اينکه در دنياي امروز مرزهاي سياسي براي فعاليت‌هاي اقتصادي بي‌معنا است، گفت: سرمايه و اقتصاد همانند ابر است که وقتي به زمين مستعد مي‌رسد، شروع به باريدن مي‌کند و زماني که به کوير مي‌رسد از آن عبور مي‌کند.
دکتر روحاني افزود: امروز بايد سرزمين مستعد ايران را دست در دست يکديگر براي پيشرفت و آباداني بيشتر مهيا کنيم و دولت اقدامات فراواني را در اين راستا در بخش‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و اجتماعي آغاز کرده است.
رئيس جمهوري با بيان اينکه در کنار شرايط اقليمي، مردم ايران نيز جاذبه بزرگي براي سرمايه‌گذاري و رشد و شکوفايي هستند، اظهار داشت: اگر در استان گلستان، شيعه و سني، فارس و ترکمن و همه اقوام و مذاهب برادرانه در کنار هم زندگي مي‌کنند، اين خود زمينه مناسبي براي جذب سرمايه‌گذاري است.
دکتر روحاني با تأکيد بر اينکه بايد همه شرايط را براي حضور و فعاليت سرمايه‌گذاران و کارآفرينان مهيا سازيم، اظهار داشت: همه تلاش دولت در پانزده ماه گذشته اين بوده که در بازار هم اميد و هم ثبات ايجاد کند، به گونه‌اي که شرايط آينده براي سرمايه‌گذاران شفاف و قابل پيش‌بيني باشد.
رئيس جمهوري بر ضرورت اعتماد دولت و مردم به يکديگر تأکيد کرد و گفت: گاهي اوقات تصميمات و طرح‌هايي در دولت قبلي تصويب و نيمه کاره مانده که از نظر کارشناسي قابل ادامه و پيگيري نيست، اما؛ ما ناچاريم آن را ادامه دهيم تا مردم به دولت اعتماد داشته باشند.
دکتر روحاني گفت: اگر چه ممکن است به طرح‌هاي آن دولت ايراد داشته باشيم، ولي؛ بايد ثبات وجود داشته باشد و اگر دولتي تعهد داده اين دولت هم بايد آن را ادامه دهد؛ چرا که همگي يک پيکر واحد و يکپارچه هستيم.
رئيس جمهوري تصريح کرد: اعتماد دولت به مردم و مردم به دولت بزرگترين سرمايه است که بايد آن را حفظ و تقويت کرد.
دکتر روحاني با اشاره به اقدامات دولت براي مهار تورم و خروج از رکود و ايجاد رونق اقتصادي اظهار داشت: در مسأله تورم شايد صدها ساعت بحث کارشناسي انجام داديم و عده زيادي توصيه مي‌کردند که تورم را رها کرده و صرفاً موضوع خروج از رکود را پيگيري کنيم، اما ما به اين نتيجه رسيديم که اگر تورم مهار نشود، رکود نيز شکسته نشده و رونق بوجود نخواهد آمد.
رئيس جمهوري گفت: همه کارآفرينان و سرمايه‌گذاران بدانند که تصميم و برنامه دولت اين است که مهار تورم را بطور کاهنده پيش ببرد.
دکتر روحاني خاطر نشان کرد: در حالي که عده زيادي به دولت مي‌گفتند همزمان نمي‌شود هم تورم را کاهش داده و هم رونق ايجاد کرد، اما؛ دولت در اين مسير گام برداشت و موفقيت‌هايي را نيز داشته‌ايم و امروز در بسياري از بخش‌ها از رکود عبور کرده‌ايم و امسال رشد اقتصادي ما مثبت خواهد بود که اين مي‌تواند اعتمادي در سطح جامعه و براي سرمايه‌گذاران ايجاد کنند.
رئيس جمهوري در ادامه با اشاره به اهتمام دولت به منظور تقويت روابط خارجي کشورمان، گفت: مصمم هستيم در روابط با کشورهايي که تنش داشتيم آن تنش‌ها را کاهش دهيم و همکاري و مناسبات با کشورهايي را که روابط خوبي داشتيم هر چه بيشتر نزديک‌تر و صميمي‌تر کنيم.
دکتر روحاني تصريح کرد: دولت در روابط با کشورهاي همسايه و با کشورهاي جهان هم به دنبال کاهش تنش و هم توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر روابط و همکاري‌‌ها است.
رئيس جمهوري تأکيد کرد: معتقديم هم مي‌توان اسلام و انقلاب را حفظ کرد و هم اصول و آرمان‌ها را پيگيري کرده و هم رابطه خوبي با کشورهاي جهان داشت.
دکتر روحاني با بيان اينکه همه بايد در کنار هم همانند اعضاي يک خانواده در کنار هم زندگي کنيم، گفت: وجود اختلاف‌نظر طبيعي است و هيچ اشکال و ايرادي ندارد؛ چرا که معناي آن درگيري، تنش و جبهه‌گيري نيست و براي پرهيز از اين موضوع لازم است، آستانه تحمل خود را بالا ببريم.
رئيس جمهوري اظهار داشت: مي‌شود در زندگي سياسي منطقه‌اي و جهاني آرمان‌ها و اعتقادات خود را حفظ کرده و آستانه تحمل خود را نيز بالا ببريم و اين راهي است که بزرگان ديني ما آن را اجرا مي‌کردند.
دکتر روحاني در بخش ديگري از سخنان خود به زمينه‌هاي پيشرفت استان گلستان اشاره کرد و گفت: استان گلستان از استعدادهاي فراواني در زمينه کشاورزي، اقتصادي، گردشگري و انرژي برخوردار است که در کنار نيروي انساني مستعد اين منطقه مي‌تواند در مسير توسعه استان گلستان تحول ايجاد کند.
رئيس جمهوري خط آهن ايران، ترکمنستان و قراقستان و منطقه آزاد اينچه‌برون را چراغ سبز بسيار خوبي در کنار درياي خزر براي همه کارآفرينان و سرمايه‌گذاران دانست و گفت: شرايط مناسبي براي ارتقاء سطح استان گلستان فراهم شده که مي‌تواند زمينه‌ساز تحول بزرگي در استان شود.
دکتر روحاني همچنين به اقدامات دولت در زمينه ارتقاء بهره‌وري از آب و تقويت بخش کشاورزي استان گلستان اشاره کرد و گفت: استان گلستان استعداد خوبي در بخش کشاورزي و آبزيان دارد و با تصميمات دولت براي زهکشي ۲۲ هزار هکتار از اراضي استان و نيز استفاده بهينه از آب مي‌تواند در آباداني و شکوفايي استان شتاب ايجاد کند.
رئيس جمهوري همچنين تقويت گردشگري استان گلستان را مورد تأکيد قرار داد و گفت: بايد زيربناها و زمينه‌هاي لازم براي گردشگري استان آماده شود و در اين راستا اختلافات موجود در خصوص منطقه آشوراده را حل و فصل کرده‌ايم و اين منطقه مي‌تواند به مرکز مهمي براي گردشگري استان در کشور تبديل شود.
دکتر روحاني گفت: در کنار تقويت استعدادها و ظرفيت‌هاي طبيعي و بومي بايد موضوع فناوري‌هاي جديد و استفاده از آن براي ايجاد اشتغال پايدار براي جوانان و فارغ‌التحصيلان مورد پيگيري قرار گيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن