تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819139765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائمه جمعه اهل سنت نیکشهر ازتوجه استانداربه این شهرستان قدردانی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ائمه جمعه اهل سنت نیکشهر ازتوجه استانداربه این شهرستان قدردانی کردند زاهدان - ایرنا - امامان جمعه اهل سنت نیکشهر و بخشهای تابعه آن از توجه استاندار سیستان و بلوچستان برای سفر دو روزه به این شهرستان قدردانی کرده و حضور مسوولان ارشد استانی و کشوری در مناطق محرومی مانند نیکشهر را در تغییر نگاه آنان به خدمات رسانی موثر دانستند.


به گزارش ایرنا، مولوی عبدالله وحیدیفر امام جمعه اهل سنت نیکشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع ذی النورین با اشاره به این که حضور مهندس هاشمی در نماز جمعه قوت قلبی برای مردم این منطقه شد اظهار امیدواری کرد: دستورات استاندار برای حل بسیاری از مطالبات و مشکلات مطرح شده در این سفر عملی شود.
وی از پاسخگویی مسوولان به مردم قدردانی کرد و افزود: در شهر نیکشهر کارهای خوبی در دست اقدام است و باید هر چه سریعتر به سرانجام برسد تا مردم بعد از سالها شاهد تحولات اساسی باشند.
امام جمعه اهل سنت نیکشهر همچنین با استناد به آیات و روایات گفت: انجام کار خیر و پیروی از دستورات خداوند تبارک و تعالی و عمل به سنت های رسول اکرم (ص) برای همه مسلمانان لازم و ضروری و توشه ای برای آخرت آنان است.

*** تکمیل راه چانف به مته سنگ و کهیری یکی از خواسته های مردم بخش آهوران است.

امام جمعه بخش آهوران در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به خدمات دولت و سفر استاندار سیستان و بلوچستان به جنوب استان اظهار داشت: یکی از خواسته های مردم بخش آهوران تکمیل راه چانف به مته سنگ و کهیری است.
مولوی عبدالحمید جعفری بیان کرد: در سفر استاندار در هفته گذشته این خواسته مطرح شده است و با قولی که مسوولان داده اند امیدواریم بعد از گذشت حدود ده سال این خواسته محقق شود و تا چند ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.
وی همچنین خواستار استقرار ادارات در بخش تازه تاسیس آهوران شد و افزود: با گذشت یکسال از تاسیس بخش آهوران متاسفانه اقدام عملی برای ایجاد نمایندگی ادارات در این بخش انجام نشده است.
وی همچنین خواستار آسفالت راه برشک به هبودان شد و افزود: مدارس کپری هنوز در این بخش جا خوش کرده اند و کاملا فراموش شده اند.

*******
مولی سیف الرحمن ربانی امام جمعه بخش لاشار و مولوی ابراهیم ایزدپناه امام جمعه بخش بنت نیز در خطبه های نماز جمعه از حضور استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان نیکشهر برای پیگیری مشکلات و طرحهای نیمه تمام قدردانی کرده و توجه استاندار به این شهرستان را ستودنی دانستند زیرا همه مردم بویژه روستائیان را شادمان کرده است.
آنان با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید افزودند: کارهای خوبی در دست انجام است که با اتمام آنها بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.
7306 / 653


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن