تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798259216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات آزادسازی کامل الانبار/آزادی مخمور/محاصره و توقف تحرکات داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آغاز عملیات آزادسازی کامل الانبار/آزادی مخمور/محاصره و توقف تحرکات داعش


شبکه المیادین در خبری فوری از درگیری های شدید میان ارتش عراق و داعش در جنوب تکریت خبر داد. گروه تروریستی داعش به علت محاصره شدن در شهر هیت استان الانبار عراق، با کمبود اسلحه و مهمات مواجه است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، منابع امنیتی در عراق از شدت گرفتن درگیری ها میان ارتش این کشور و گروه تروریستی داعش در مناطقی از جنوب تکریت خبر می دهند.
شبکه المیادین در خبری فوری از درگیری های شدید میان ارتش عراق و داعش در جنوب تکریت خبر داد.
بنابراین گزارش، این درگیری ها در مناطق «المزاریع»، «القادسیه» و اطراف منطقه «عزیز بلد» در جنوب تکریت بیشتر گزارش شده است.

پیشروی های ارتش و مردم عراق

محاصره داعش در شهر هیت استان الانبار عراق
 گروه تروریستی داعش به علت محاصره شدن در شهر هیت استان الانبار عراق، با کمبود اسلحه و مهمات رو به روست.
  ارتش عراق، شهر هیت را در شرق استان الانبار محاصره و بیشتر مسیرهای انتقال اسلحه و مهمات به نیروهای داعش را بسته و همین موضوع، سبب رویارویی این گروه تروریستی با مشکل کمبود اسلحه و مهمات شده است.
گزارش «براثا» حاکی است، کمبود اسلحه و مهمات داعش در شهر هیت شدید است و ارتش تلاش می کند که نیروهای این گروه تروریستی را در این شهر برای همیشه سرکوب کند.
داعش در شهرها و مناطق مختلف استان الانبار در غرب عراق نیز فعال است و ارتش روز پنجشنبه با کمک مردم حمله تروریست‌ها به منطقه الحوز را در مرکز شهر الرمادی (مرکز استان الانبار) دفع کرد و در شهر حدیثه تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کرد و با هواپیما کمک های غذایی و غیره را به ساکنان این شهر رساند.
الانبار، بزرگ ترین استان عراق و در مرز این کشور با سوریه واقع است. تروریست های فعال در سوریه با نفوذ به استان الانبار به داعش می پیوندند.     آغازعملیات مشترک ارتش برای آزادسازی کامل الانبار عملیات مشترک ارتش عراق  و نیروهای داوطلب مردمی این کشور برای آزادسازی کامل استان «الانبار»آغاز شد.
بابر این گزارش به نقل از «المنار»، عملیات گسترده ارتش عراق به همراه نیروهای داوطلب مردمی این کشور برای آزادسازی کامل استان «الانبار» آغاز شد.   ارتش عراق به همراه نیروهای مردمی این کشور توانست در اراضی منطقه الحذیره پیشروی کند. این عملیات که در سه محور صورت گرفت برای عناصر مسلح داعش غافلگیرکننده بود. تک تیراندازهای داعش و بسته های انفجاری در پیشروی نیروهای عراقی در این منطقه موانعی ایجاد کرد ولی ارتش عراق با قدرت تلاش می کند مناطق جنوب شهر بلد به صورت کامل از حضور تروریست های داعش پاکسازی شود.   برخی منازل این منطقه که دراختیار گروه های تروریست قرار داشت، بازپس گرفته شد و شماری از تروریست ها کشته شدند که در میان آنان دو تک تیرانداز خارجی وجود دارد. فرماندهان ارتش عراق تاکید می کنند تا چند روز آینده بخش های جنوبی شهر بلد از تروریست های داعش پاکسازی خواهد شد.
نیروی مردمی عراقی گفتند: برخی کشته شدگان از اتباع لیبی و عربستان سعودی هستند و به تلاش های خود برای پاکسازی همه اراضی عراق ادمه می دهیم.
پیشروی های ارتش و مردم عراق

سلام السویراوی، از رهبران نیروهای داوطلب مردمی عراق با اعلام این خبر، اعلام کرد: به زودی دامنه پیروزی های ما، به دیگر مناطق گسترش خواهد یافت. پیش بینی می شود به زودی با آزادسازی شهرهای «عانه»، «راوه» و «خمسه کیلو»، تروریست های داعش را در تمامی استان «الانبار» شکست دهیم. برابر این گزارش عملیات آزادسازی کامل «هیت» و استان «الانبار» ازنظر راهبردی بسیار اهمیت دارد. «هیت»، یک محور راهبردی در استان «الانبار» و محل تقاطع راه های ارتباطی چندین شهر است. «هیت» در غرب استان «رمادی» واقع است و به شهرهای «موصل» و «صلاح الدین» و مرزهای اردن اتصال می یابد.   پاکسازی مناطق مختلف استان صلاح الدین نیروهای عراقی همچنین به پاکسازی مناطق مختلف استان صلاح الدین از وجود اعضای داعش ادامه می دهند.
به گزارش العالم، نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی توانستند در اراضی کشاورزی جنوب بلد واقع در استان صلاح الدین پیشروی کنند.   این عملیات از سه محور اجرا شد و افراد مسلح وابسته به داعش غافلگیر شدند.
نیروهای عراقی در این عملیات چندین واحد مسکونی را که محل استقرار افراد مسلح بود آزاد کردند و تعدادی از آنها و از جمله دو تک تیرانداز خارجی را به هلاکت رساندند.   این گزارش به نقل از رویترز می افزاید، نیروهای مردمی، شهر «مَخمور» در جنوب «اربیل» در منطقه کردستان عراق را از دست داعش آزاد کردند.
نیروهای مردمی اعلام کرده اند، به مبارزه خود با داعش ادامه خواهند داد.
شبکه تلویزیونی عراق نیز در خبری فوری، از آغاز عملیات نیروهای امنیتی این کشور برای پاکسازی منطقه «یثرب» در جنوب شهر تکریت، از چنگ تروریست های داعش خبر داد.   توقف تحرکات داعش در عراق و سوریه آمارهای رسمی، از حملات هوایی ارتش که باعث اختلال در تحرکات تروریست ها  شده و به صورت تدریجی مناطقی را که در عراق اشغال کرده اند، از دست می دهند؛ حکایت دارد. تروریست ها از ماه ژوئیه گذشته از مناطق مهمی مثل جرف الصخر در جنوب بغداد و شهر بیجی در استان صلاح الدین عقب نشینی کردند. نیروهای امنیتی عراق توانستند، محاصره پالایشگاه بیجی را از بین ببرند. داعش مجبور شد از سد العظیم در استان دیاله عقب نشینی کند. ارتش عراق توانست شهرهای مهم السعدیه و جلولا را از داعش بازپس گیرد. نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی عملیات مشترکی را برای آزاد سازی مناطقی که در اشغال نیروهای داعش در استان های موصل و الانبار قرار دارد، آغاز کردند.   کشف جسد مسئول یگان ویژه انتحاری های داعش در دیاله جسد یکی از سران گروه تروریستی داعش در منطقه جلولا در استان دیاله عراق کشف شد.
برابر این گزارش، نیروهای ارتش عراق در جلولا جسد ابویحیی المغربی یکی از سران داعش را کشف کردند. المغربی مسئول یگان ویژه انتحاری های داعش در مناطق جلولا و السعدیه در استان دیاله بود.
عبدالوهاب السعدی فرمانده عملیات استان صلاح الدین عراق هم از کشته شدن سه نفر از سران داعش از جمله صالح جاسم جبر در گلوله باران ارتش در شهر تکریت خبر داد.

 


جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن