تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819927175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح خط آهن شمال به جنوب تحریم های کشورهای غربی را بی اثر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه خرم آباد: افتتاح خط آهن شمال به جنوب تحریم های کشورهای غربی را بی اثر می کند خرم آباد- ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: افتتاح خط آهن ایران- ترکمنستان- قزاقستان توسط رییس جمهوری بیانگر بی اثر بودن تحریم های اقتصادی کشورهای غربی علیه ایران اسلامی است.


حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد افزود: راه اندازی این خط که شمال کشور را به جنوب متصل می کند از لحاظ اقتصادی و سیاسی بسیار به اهمیت است.
وی اظهار داشت: پیش از این خط در اختیار کشورهای غربی بود اما گشایش این خط نشان داد ما می توانیم در عرصه های بین المللی حضوری موثر داشته باشیم و تحریم های را پشت سر بگذاریم .
خطیب نماز جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی فرهنگی و آغاز هفته پژوهش گفت: فلسفه وجودی این شورا تقویت مداوم پژوهش به سمت پژوهش فرهنگی است و رسالت آن تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در برابرتهاجم فرهنگی غرب و دیگر جبهه های غیر اسلامی است.
وی اظهار داشت: وظیفه شورای عالی فرهنگی ، پژوهش و تحقیقات علمی در کشور به سمت پیشرفت های علمی و فن آوری است که متاسفانه به رغم برخی تلاش ها در این زمینه تاکنون فعالیت دلگرم کننده ای نداشته ایم.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی افزود:کشور ایران اسلامی باید در زمینه پژوهش و علم و فن آوری رتبه اول جهان را داشته باشد و نباید به موفقیت های به دست آمده قانع بود.
امام جمعه خرم آباد در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : قیام امام حسین (ع) در ماه محرم باعث شد که راه اسلام حقیقی تا ابد زنده بماند و چراغی پر فروغی هدایت گر برای جهان اسلامی است.
وی افزود: در آستانه اربعین حسینی کنگره عظیم مردم به شکل راهپیمایی درحال انجام است و مردم مسلمان جهان به صورت یکپارچه از نجف تا کربلا در حال راهپیمایی هستند.
وی اربعین حسینی را یادگار زینب کبری دانست و خواستار برگزاری با شکوه عزاداری مردم در این روز شد.
630


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن