تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803201261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بوشهر:بصیرت افزایی مسلمانان تنها راه مبارزه با تکفیری هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بوشهر:بصیرت افزایی مسلمانان تنها راه مبارزه با تکفیری هاست بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: تکفیری ها مزدبگیران جهان سلطه هستند و تنها راه مبارزه با آنها ایجاد بصیرت دربین مسلمانان است.


به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های این هفته نماز جمعه بندر بوشهر، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با برگزار کنندگان همایش مبارزه با جبهه تکفیر درجهان، اظهار کرد: جبهه تکفیر از دیربازبه دست دشمنان اسلام تشکیل شد و همواره با انجام اعمالی در صدد ایجاد تفرقه در جهان اسلام بودند.
وی اضافه کرد: تکفیری ها در همه ابعاد و سمت هایی که قرار دارند مزد بگیران جهان استعمار هستند که در کشورهای اسلامی مانند عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و بسیاری دیگر از سرزمین های اسلامی مشکلاتی را برای به وجود آورده اند.
صفایی بوشهری افزود: جهان غرب با تبلیغ اینکه تروریست های تکفیری اندیشه اسلامی دارند، دو هدف عمده یکی نشان دادن چهره خشن و بی منطق از اسلام و از طرف دیگر ایجاد آشوب، تفرقه و هرج و مرج میان سرزمین های اسلامی را دنبال می کنند.
وی با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، ادامه داد: حوزه، دانشگاه و دانشجو از مهمترین ارکان حفظ پیشرفت و توسعه یک نظام هستند.
صفایی بوشهری گفت: در این ارتباط دانشگاه ها باید یک مسیر منظم درعرصه های مختلف تحصیلی داشته باشند که خودکفایی و برخوردار شدن از یک مرجعیت علمی ویژه درعلوم بنیادی را در اولویت برنامه هایشان دنبال کنند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به بخش تربیت در دانشگاه ها تاکید بالایی، بیان کرد: پرورش نیروی انسانی کارآمد در همه زمینه ها برای نظام در یک فضای کامل اخلاقی، معنویت، معرفت دینی نیز باید در برنامه های دانشگاه ها قرار گیرد و خروجی دانشگاه ها انسانهایی فاضل، عالم و کار آمد، متدین، ولایت مدار و استکبار ستیز باشند.
صفایی بوشهری با اعلام اینکه چهارشنبه هفته جاری روز جهانی حقوق بشر است، اظهار کرد: هم اکنون مفهوم حقوق بشر در دنیا به سخره گرفته شده و مانند یک بازیچه در دست جهان سلطه در آمده است.
امام جمعه بوشهراضافه کرد: جهان سلطه با ادعای حقوق بشر هم اینک در کشورهای اقماری شان به حریم و کرامت انسانی تجاوز می کنند ولی روی کار خود سر پوش گذاشته و خود را مدافع حقوق بشر می دانند.
صفایی بوشهری افزود: این سلطه گران دربرابر جنایت هایی که درجهان انجام داده اند از جمله استفاده از بمب های اتمی درهیروشیما و انبارهای اتمی خود سکوت می کنند ولی کشورهایی مانند لبنان و فلسطین را به جرم دفاع از استقلال خود و جمهوری اسلامی ایران که براساس اسلام از حقوق بشر دفاع می کند را به دروغ ناقض آن می خوانند.
وی ادامه داد: اگر در کشوری مستقل حکم اعدام یک فرد جنایتکار و فاسد صادر شود، آن کشور را نقص کننده حقوق بشر می خوانند اما در برخی کشورهای تحت سلطه آنها که زنان اجازه رانندگی ندارند و یا به شکل های دیگر حقوق بشر در آنها نقص می شود، سازمان دفاع از حقوق بشر در مقابل آنها سکوت می کند.
صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره)گفت: تشکیل این شورا منشا خدمات بسیار زیادی برای کشور بوده است و دراین زمینه مقام معظم رهبری نیز با رهنمودهای نوین واثرگذارشان برنامه هایی طراحی کرده اند که امیدواریم هر چه زودتر توسط مسوولان ذیربط اجرایی شود.
امام جمعه بوشهر با اشاره به روز پژوهش اظهارکرد: رشد فناوری و علم منوط به پژوهش وتحقیق است که دراین ارتباط برای نهادینه کردن آن آموزش و پرورش و دانشگاه ها نقش اساسی دارند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: پژوهش سرآمد آموزش و تولید علم است و درهمه عرصه های آموزشی باید به نقش آن توجه ویژه شود و دانش آموزان و دانشجویان در این ارتباط فعالیت و رشد کنند.
وی با قدر دانی از برگزار کنندگان دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر افزود: روحانیت در استان بوشهر دارای تاریخ تابناک است و اگر هویت دینی استان ریشه یابی شود ریشه آن در دین و فرهنگ انقلابی است.
صفایی بوشهری ادامه داد: روحانیت در استان بوشهر از دیر باز براساس علم، تقوا، ایمان، بصیرت، ولایتمداری و مقاومت در برابر استبداد و استعمار ایستادگی کردند و این استان از مهمترین مناطق خاورمیانه است که نگذاشتند به دست بیگانگان بیفتد.
وی با تاکید بر اینکه تاریخ استان بوشهر پر از شکوه و مقاومت درهمه دوران ها است اظهارکرد: انگلیس در چهار مرحله به این استان حمله کرد که عالمان حکم جهاد داده و درمقابل آنها ایستادگی کردند و باعث نهادینه شدن فرهنگ دینی در این استان شدند. ک/2
7210/539


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن