تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم بايد سهم خود را از بودجه زيارت به طور کامل دريافت کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۵۰ق.ظ)
معاون استاندار قم : قم بايد سهم خود را از بودجه زيارت به طور کامل دريافت کند معاون سياسي امنيتي استانداري قم، گفت: قم بايد سهم خود را از بودجه زيارت به طور کامل دريافت کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، معاون سياسي امنيتي استانداري قم در هفتمين جلسه شوراي اداري آموزش و پرورش اظهار داشت: در مجلس هشتم نمايندگان براي قم ،مشهد و شيراز به عنوان شهرهاي زيارتي کشور بودجه زيارت تعيين و سپس آن را به تصويب رساندند.
وي با اذعان به اينکه دولت نهم و دهم اين بودجه مصوب مجلس شوراي اسلامي را به جاي تقسيم بين اين شهرها بين کل استان هاي کشور تقسيم کرد،افزود: دولت يازدهم بايد اين مصوبه مجلس را اجرا و سهم قم را به عنوان مهمترين شهر زيارتي کشور پرداخت کند.
حجت الاسلام و المسلمين علي بنايي با اشاره به ضرورت تخصيص بودجه کافي به قم خاطرنشان کرد: اين استان به خاطر قرار داشتن در محور مواصلاتي 17 استان کشور سالانه پذيراي ميليون ها زاير است لذا بايد توجه ويژه اي به قم شود.
وي با اشاره به شرايط اقتصادي کشور در سال آينده، اظهار داشت: سال گذشته در نيمه آذر ماه و زمان بسته شدن بودجه دولت قيمت بهاي نفت در بازارهاي جهاني بشکه اي 105 دلار بود ولي امسال اين رقم به 70 دلار کاهش پيدا کرده است لذا بناي دولت بستن بودجه سال 94 به صورت انقباضي است.
معاون استاندار قم، تصريح کرد: همه دستگاه ها و نهادهاي اجرايي بويژه آموزش و پرورش بايد برنامه ريزي دقيق و کاملي را براي مواجه با مشکلات اقتصادي ناشي از کسري بودجه به خاطر کاهش قيمت نفت داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن