تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818729319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزییات اجرای طرح امنیت محله محور |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جزییات اجرای طرح امنیت محله محور
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در طرح امنیت محله محور متناسب با جغرافیای جرم پیش می‌رویم و اگر جرایم از حد و شاخص مدنظر عبور کند با هماهنگی دستگاه قضایی به صورت ضربتی وارد می‌شویم.
کد خبر: ۴۵۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ - 05 December 2014


فرمانده نیروی انتظامی گفت: در طرح امنیت محله محور متناسب با جغرافیای جرم پیش می‌رویم و اگر جرایم از حد و شاخص مدنظر عبور کند با هماهنگی دستگاه قضایی به صورت ضربتی وارد می‌شویم.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد طرح امنیت محله محور اظهار داشت: مردم علاوه بر امنیت عمومی که کلانتری‌ها آن را تأمین می‌کنند اگر مایل باشند می‌توانند با شرکت‌های خدمات حفاظتی که تحت نظارت نیروی انتظامی است، قرارداد ببندند.

سردار احمدی‌مقدم تصریح کرد: در صورت قرارداد، آن شرکت‌ها کیوسکی در محله، ساختمان تجاری یا مجتمع مسکونی‌ مستقر کرده و مسئولیت می‌پذیرند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: فکر می‌کنم این هم از ابزارهای قانون برنامه سوم به بعد باشد که ساز و کارش پیش‌بینی شده و نیروی انتظامی نیز عمل کرده و الان ظرفیت خوبی هم وجود دارد که در کشور رو به توسعه است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی تصریح کرد: اگر مردم برای افزایش امنیت خودشان بخواهند هزینه کنند حتماً از این ظرفیت استفاده کنند.

وی در پاسخ به سؤال دیگر فارس در مورد روند سرقت خرد در محلات اظهار داشت: ممکن است در محله‌ای افزایش سرقت خرد داشته باشیم، اما در سر جمع کشوری افزایش نداشته‌ایم.

سردار احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: طرح امنیت محله محور متناسب با جغرافیای جرم است و هر جا که از یک حد و شاخصی جرایم عبور کرد در آنجا به صورت ضربتی وارد می‌شویم؛ البته با هماهنگی دستگاه قضایی و تلاش می‌کنیم که در آنجا نُرم‌ها را به وضع گذشته و بهتر از آن برگردانیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن