تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818810386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه‌گذاران بخش خصوصي براي سرمايه‌گذاري در استان رغبت نشان مي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۳۰ب.ظ)
معاون سياسي-امنيتي لرستان: سرمايه‌گذاران بخش خصوصي براي سرمايه‌گذاري در استان رغبت نشان مي‌دهند معاون سياسي-امنيتي استاندار لرستان گفت: با تلاش هاي مديريت ارشد استان سرمايه‌گذاران بخش خصوصي براي سرمايه‌گذاري در استان رغبت نشان مي‌دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد سعيد شاهرخي عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد حضور استثنايي مديريت ارشد لرستان و نسخه‌هاي اثرگذار وي را راه نجات استان دانسته و عنوان کرد: سرمايه‌گذاري، توليد شغل و ايجاد فرصت‌هاي جديد کاري بسيار سنگين است که احتياج به ايجاد زيرساخت و نگاه عميق به مسائل دارد و مهندس بازوند تمام خطرات اين راه را پذيرفته‌اند.
وي افزود: سرمايه‌گذاران بخش خصوصي براي سرمايه‌گذاري در استان رغبت نشان مي‌دهند.
شاهرخي گفت: اين امر تنها با تلاش‌هاي جدي و پيگيري‌هاي مستمر استاندار محترم لرستان به وقوع پيوسته است و وي راه را براي سرمايه‌گذاري بدون دغدغه در استان هموار کرده‌اند.
اين مسوول با تأکيد بر اينکه استاندار لرستان فرصت‌سوزي‌ها را به فرصت‌سازي تبديل کرده است، ادامه داد: مهار بيکاري و ايجاد اشتغال با فعال کردن واحدهاي توليدي استان، از جمله اولويت‌هاي مهندس بازوند است که وي بر اساس مشي اعتدال و تدبير به دنبال ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب و جذب سرمايه‌گذار براي تحقق اين مهم هستند.
معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان با بيان اينکه اميد مايه حرکت جامعه است، گفت: تقويت نشاط و اميد يکي از اهداف اصلي ما است که براي رسيدن به آن تلاش مي‌کنيم.
وي برگزاري نشست با فعالان فرهنگي، اجتماعي استان را گامي مهم در جهت تحقق اين هدف برشمرده و گفت: بالا بردن شاخص‌هاي کيفيت در جامعه براي تقويت روحيه نشاط و اميد مردم بسيار ضروري است و سياست دولت بر اين است که حضور مردم را پررنگ‌تر کند.
شاهرخي عنوان داشت: بر اين اساس واگذاري امور در همه بخش‌ها به مردم و صدور مجوز براي انجمن‌هاي مردم نهاد را در دستور کار خود قرار داده‌ايم و هر آنچه قابل واگذاري است، اختيار آن‌ها را به سمن‌ها مي‌دهيم.
معاون سياسي-امنيتي استاندار لرستان در ادامه گفت: جلسات مختلفي با احزاب رسمي شناسنامه‌دار، تشکل‌هاي دانشجويي و گروه‌هاي مختلف داشته‌ايم و داريم و متشکل کردن نهادهاي مدني و ميدان دادن به آنها را مد نظر قرار مي‌دهيم.
وي با بيان اينکه مردم از روند مذاکرات رضايت کامل دارند و برخي فضاهاي مجازي هجمه بي‎رحمانه‎اي به دولت برده‎اند، ادامه مي دهد: بخش عمده‎اي از نشاط و اميد موجود در جامعه مربوط به توافقات ژنو و ادامه مذاکرات است.
شاهرخي با اشاره به اينکه نکته قابل توجهي که مورد تأکيد تيم مذاکره کننده کشورمان بوده اين است که زورگويي و بي‎منطقي غرب در تحريم‎هاي ظالمانه به دنيا معرفي شده است، گفت: دولت و تيم مذاکره کننده، بر اساس خط مشي، مذاکرات را با حفظ منابع کشور ادامه مي‎دهند و دليلي هم براي دلواپسي وجود ندارد.
معاون امنيتي-سياسي استاندار لرستان با بيان اينکه با وجود تحريم‎ها تورم نصف شده است، تصريح افزود: رشد اقتصادي و ميل به سرمايه‎گذاري در کشور بهبود يافته است که نشان از عبور کشور از اين تحريم‎ها است که با گفتمان منطقي با دنيا به نتيجه رسيديم.
شاهرخي با اشاره به اينکه رفت و آمد در استانداري نسبت به سال‌هاي قبل بسيار راحت‌تر شده و درها را به روي مردم کاملا باز کرده‌ايم، تصريح کرد: آمار خوبي از فعاليت تشکل‌هاي مردم نهاد و احزاب رسمي شناسنامه‌دار داريم که فعاليت سالم دارند و اين اعتمادسازي بايد تقويت شود، تا شاهد حضور پررنگ‌تر مردم باشيم.
معاون سياسي-امنيتي استاندار لرستان با تأکيد بر اينکه بايد نقاط مثبت و با ارزش را جلوه دهيم و ديد خوبي براي استان ايجاد کنيم، بيان کرد: فرهنگ پردازش نقاط مثبت در استان را پرورش دهيم و از بيان بيش از اندازه نقاط منفي پرهيز کنيم و به اندازه و بجا به آنها بپردازيم.
وي با اشاره به اينکه در شوراي اطلاع‌رساني ساماندهي جرايم را در دستور کار قرار داده‌ايم، افزود: رسانه‌ها در اين بين بسيار اثرگذار هستند و حضور مثبت آنها مي‌تواند اين فرهنگ را نهادينه کند.
معاون سياسي-امنيتي استاندار لرستان در پايان تأکيد کرد: جلوگيري از بزرگ‌نمايي حواشي و در مقابل پرداختن به متن يعني بسترسازي براي ايجاد شغل و سرمايه‌گذاري براي توسعه لرستان بسيار جدي و ضروري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن