تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804274513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زوار عتبات عالیات قبل از حضور در مرز مهران عوارض خروج از کشور خود را بپردازند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زوار عتبات عالیات قبل از حضور در مرز مهران عوارض خروج از کشور خود را بپردازند ایلام - ایرنا - سرپرست اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان ایلام به زوار عتبات عالیات که قصد شرکت در آیین اربعین حسینی را دارند توصیه کرد قبل از حضور در پایانه مرزی مهران نسبت به پرداخت عوارض خروج از کشور در شهرهای مبدا اقدام کنند.


"علی اشرف یوسفی غیاثی" روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: پرداخت عوارض خروج از کشور برای همه کسانیکه قصد دارند از مرزهای زمینی و هوایی خارج شوند، الزامی است و ماموران پلیس گذرنامه به هیچ مسافری بدون داشتن فیش پرداخت شده عوارض، اجازه خروج نمی دهند.
وی افزود: هم اکنون شاهد ازدحام جمعیت در پایانه مرزی مهران برای خروج از کشور هستیم در حالیکه بسیاری از زوار، عوارض 125 هزار ریالی خروج از کشور خود را پرداخت نکرده اند که این امر موجب تراکم جمعیتی مقابل باجه بانک ملی مستقر در این پایانه شده است.
یوسفی با بیان اینکه بمنظور تسهیل در ارایه خدمات بانکی به زوار عتبات عالیات علاوه بر افزایش نیروی انسانی (تحویلدار) در باجه مستقر در پایانه، باجه سیاری (کانکس) نیز در محوطه مستقر کرده ایم، اظهار کرد: هم اینک هفت نیروی تحویلدار در این دو باجه مشغول ارایه خدمات بانکی (دریافت عوارض خروج از کشور) به زوار هستند.
وی یادآور شد: دو شعبه شهری بانک ملی در سطح شهر مهران نیز برای ارایه خدمات بانکی به زائران تجهیز و آماده است ولی متاسفانه بیشتر زوار بدون توجه به درخواست های مسوولان در پرداخت عوارض خروجی، به پایانه مراجعه کرده و وقتی با ممانعت از خروج مواجه می شوند برای پرداخت عوارض مجبورند ساعت زیادی معطل بمانند.
سرپرست اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان ایلام افزود: فعالیت باجه های مستقر در پایانه مرزی مهران بصورت شبانه روزی است ولی باز هم از زائران درخواست می کنیم بمنظور جلوگیری از اتلاف وقت، در شهرهای مبدا خود اقدام به پرداخت عوارض خروجی کنند تا در زمان مراجعه به مرز مهران، دچار مشکل و معطلی نشوند.
یوسفی خاطر نشان کرد: هر زائر ایرانی برای خروج از کشور باید مبلغ 125 هزار ریال بعنوان عوارض خروج از کشور از طریق بانک ملی ایران قابل پرداخت در شعب کل کشور بشماره سیبا 2110100250009 بپردازد در غیر این صورت امکان خارج شدن آنها از مرز وجود ندارد.
وی با بیان اینکه برغم ازدحام و شلوغی مقابل دو باجه پایانه مرزی مهران، دو شعبه شهری مهران با حجم بسیار کمتری از مراجعه کنندگان مواجه است، از همه زوار عتبات عالیات خواست برای تسهیل در ترددشان از مرز، قبلا عوارض خروجی را پرداخت کرده و فیش آن را برای ارایه به ماموران گذرنامه همراه داشته باشند.
وی اضافه کرد: تنها روز گذشته 21 هزار زائر ایرانی از مرز مهران به کشور عراق رفتند که این آمار امروز و روزهای آینده با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی بیشتر هم خواهد شد.
مرز بین المللی مهران در 90 کیلومتری ایلام این روزها کانون اصلی تردد زوار عتبات عالیات برای شرکت در آیین اربعین حسینی است بطوریکه روزانه بیش از 15 هزار زائر از این مرز به کربلای معلی سفر می کنند.
712


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن