تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار عراقی: جبهه حق و باطل همواره مقابل هم بوده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار عراقی: جبهه حق و باطل همواره مقابل هم بوده اند کرمان - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه حق و باطل از بدو خلقت بشریت همواره مقابل هم قرار داشته اند.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی روز پنجشنبه در آیین معرفی فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: کسانی که در جبهه حق قرار گرفتند با خدای خود عهد و پیمان صادقانه بستند و برای این کار ارزشمندترین سرمایه یعنی جان خود را تقدیم کردند.
وی بیان کرد: شهدا با نثار جان در واقع نذر خود را به خداوند ادا کردند و اکنون ما ماندیم و با این کاروان حرکت می کنیم و مسیر را پیش می بریم.
وی گفت: امیدواریم خداوند این گونه رقم بزند که ما از این کاروان عقب نمانیم.
وی با گرامیداشت یاد سردار حسین افشار منش فرمانده فقید تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار اضافه کرد: سردار حسین افشارمنش در اجرای ماموریت ها توفنده و پر تلاطم بود و انسان با دیدنش به یاد ارزش ها، خوبی ها و مومنان می افتاد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار افشارمنش را مرد عمل معرفی و اظهار کرد: وی در ماموریت ها همیشه داوطلب بود و وقتی کار به وی واگذار می شد احساس آرامش داشتیم.
وی گفت: سردار افشار منش با توجه به وضعیت جسمانی اش به نوعی شهید زنده بود و هیچگاه احساس عجز و ناتوانی نمی کرد.
وی بیان کرد: تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار به فرماندهی وی امروز یک تیپ نمونه است به طوری که در بازرسی سرلشکر حسنی سعدی هیچ عیبی در کار این تیپ مشاهده نشده است.
سردار عراقی تصریح کرد: کنترل و نظارت دقیق می تواند یک یگان، سازمان یا کشور را به رشد و شکوفایی برساند.
وی با بیان اینکه سال ها این سووال مطرح بود که تیپ زرهی در جنگ ناهمتراز چگونه باید بجنگد، گفت: در این جنگ ها تکنیک ها ثابت ولی تاکتیک ها متغیر است و نوع توانمندی دشمن نشان می دهد چگونه باید با او جنگید.
وی ادامه داد: تیپ ذوالفقار یکی از تیپ هایی بود که به فرماندهی سردار افشارمنش داوطلبانه شیوه جنگیدن تانک و نفربر را در رزمایش ها به نمایش گذاشت.
سردار عراقی گفت: اگر امروز به قدرت بازدارندگی رسیدیم اینطور نبوده که شب راحت بخوابیم و فردا بگوییم در برابر استکبار ایستاده ایم و ما در سطح نیروی زمینی با استفاده از فرماندهان شایسته این موفقیت بزرگ را به دست آوردیم.
وی اظهار کرد: فقدان سردار افشارمنش برای ما ثلمه ای است که پر کردن آن سخت و دشوار است.
وی گفت: امروز سرهنگ مراد معین پور از شاگردان سردار افشارمنش و افراد موفق بوده است که به عنوان فرمانده این تیپ معرفی می شود و باید این تیپ مقتدر را در جایگاهش حفظ و ارتقا دهد.
سردار عراقی تاکید کرد: انتظار داریم فرمانده جدید این تیپ آمادگی لازم را حفظ کند، روحیه و روان پرنسل را از نظر اعتقادی تقویت و آمادگی جسمانی، تیراندازی تخصصی و عمومی، نظم، انضباط و اثربخشی آموزش که جزء وظایف ذاتی یگان رزمی است ارتقا دهد.
7433/8154


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن