تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803106584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از شبکه نسل چهارم ایرانسل به صورت رسمی و تجاری آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: با راه‌اندازی سراسری نسل ۴ توسط اپراتور دوم موبایل، هم‌اکنون سایت‌های نسل ۴ این اپراتور در مراکز استان‌ها نصب شده و بعد از رسیدن به حد نصاب پوشش، فعال خواهند شد که ۹ شهر تحت پوشش ۴G است.




بهره برداری از شبکه نسل چهارم ایرانسل به صورت رسمی و تجاری آغاز شد


 


 

با راه‌اندازی سراسری نسل ۴ توسط اپراتور دوم موبایل، هم‌اکنون سایت‌های نسل ۴ این اپراتور در مراکز استان‌ها نصب شده و بعد از رسیدن به حد نصاب پوشش، فعال خواهند شد که ۹ شهر تحت پوشش ۴G است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شبکه سراسری نسل ۴ موبایل امروز به طور رسمی راه‌انداری شد. هم‌اکنون آخرین فناوری ارتباطی فناوری ۴G، ال تی ای، است و اپراتور دوم تلفن همراه پس از راه اندازی نسل سوم اکنون نسل چهارم را راه‌اندازی کرده است.

برای استفاده از خدمات نسل ۴ این اپراتور، لازم است سیم‌کارت‌های فعلی با سیم‌کارت‌های نسل جدید با نام Usim تعویض شوند. در این نسل امکان دریافت و مشاهده فایل‌های حجیم و خدمات مبتنی بر اینترنت تسهیل می‌شود.

استفاده از این سرویس نیازمند برخورداری از ابزارهایی با قابلیت پشتیبانی از خدمات LTE است که گوشی‌های دارای این ویژگی یا مودم‌های مخصوص نسل ۴ برای این منظور پیشنهاد می‌شوند.

هم‌اکنون شبکه نسل سوم اپراتور دوم موبایل در ۷۳ شهر راه‌اندازی شده و شبکه نسل چهارم نیز در تمامی مراکز استان‌ها با نصب آنتن‌های این نسل راه‌اندازی شده و پس از رسیدن به حد نصاب پوشش فعال می‌شوند. در حال حاضر خدمات نسل ۴ موبایل این اپراتور در شهرهای مشهد، قم، قزوین، تبریز، تهران، ارومیه، کرج، همدان و بابل در دسترس است.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، درباره پیش‌بینی مهاجرت مشترکان از نسل ۳ به نسل ۴ گفت: احتمالا در ۴ یا ۵ سال آینده تمام مشترکان از ۳G به ۴G خواهند آمد.

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به تغییرات حاصل از راه‌اندازی نسل ۳ در شبکه این اپراتور گفت: در آبانماه امسال ترافیک موبایل نسبت به آبان‌ماه ۹۲ حدود ۱۳۲ درصد رشد داشته و به ۴ هزار ترابایت رسیده است و به طور میانگین پس از راه‌اندازی نسل ۳ و ۴ سرعت دانلود در شبکه ایرانسل ۱۵ برابر شده است.

وی همچنین با اشاره به مراحل توسعه نسل ۴ در شبکه این اپراتور گفت: طبق تعهدات پروانه در مرحله نخست تمرکز پوشش روی دانشگاه‌ها و مناطقی که مصرف بالا دارند است و پس از تحت پوشش قرار گرفتن شهرهای پرجمعیت و مراکز استانها، تکمیل پوشش در شهرها نیز انجام خواهد شد.

دزفولی همچنین از یک میلیارد یورو سرمایه‌گذاری مجدد در نسل ۳ و ۴ در اپراتور دوم خبرداد و درباره تعرفه استفاده از دیتا یادآور شد: تعرفه دیتا در نسل ۲ ، ۳ و ۴ یکسان است که اکنون نیم‌ریال به تصویب رسیده و در گذشته ۱۴.۷ ریال بود بوده است. این تعرفه بسیار نازل است و امیدواریم تعرفه ارزان منجر به استفاده بیشتر مردم شود.

وی همچنین با اشاره به توسعه سریع شبکه نسل ۳ و سپس ۴ این اپراتور درباره احتمال ورود نسل ۵ گفت: اکنون در ایران در لبه تکنولوژی حرکت می‌کنیم و نسل ۵G فعلا در دنیا در حد تئوریست و اپراتورها نیز از نسل ۴.۵ صحبت می‌کنند، زیرا صرف نظر از اجزای شبکه، ابزار طرف کاربر نیز باید وجود داشته باشد، هم‌اکنون یک ابزار که بتواند سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در نسل ۵ را ارائه دهد به اندازه یک ماشین لباسشویی است.

 


تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن