تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804073963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه نسل چهارم تلفن همراه توسط ايرانسل و در مشهد راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۰:۵۰ق.ظ)
براي نخستين بار در ايران؛ شبکه نسل چهارم تلفن همراه توسط ايرانسل و در مشهد راه‌اندازي شد عرضه خدمات نسل چهارم تلفن همراه بعنوان آخرين فناوري ارتباطي روز جهان، براي نخستين بار در ايران و با بهره‌برداري از شبکه LTE ايرانسل در مشهد مقدس آغاز شد و ايران به جمع کشورهاي عرضه کننده خدمات 4G پيوست.
به گزارش خبرگزاري موج، شبکه نسل چهارم مشهد، صبح روز پنجشنبه، طي مراسمي و با حضور مديرعامل و مديران ارشد ايرانسل و جمعي از اصحاب رسانه در هتل پارس مشهد راه اندازي شد تا اين شهر علاوه بر پوشش نسل سوم تلفن همراه، نخستين شهر تحت پوشش نسل چهارم فناوري موبايل در ‌ايران باشد.
پس از اخذ پروانه رسمي ارتقاي شبکه به نسل‌هاي سوم و چهارم تلفن همراه و ارائه موفقيت‌آميز خدمات نسل سوم باند پهن همراه در بيش از 67 شهر کشور توسط ايرانسل، شبکه 4G/LTE (نسل چهارم) به عنوان آخرين نسل فناوري ارتباط حال حاضر دنيا، براي نخستين بار در ايران و توسط ايرانسل راه‌اندازي شد.
با راه‌اندازي شبکه نسل چهارم ايرانسل، براي اولين بار در ايران و از مشهد مقدس، مشترکين تلفن همراه و کاربران خدمات باندپهن همراه کشور مي‌توانند اينترنتي با کيفيت جهاني را تجربه کنند و با استفاده از سيم‌کارت‌هايUsim به عنوان سيم‌کارت‌هاي نسل جديد ايرانسل، خدمات نسل چهارم را جايگزين ساير روش‌هاي دسترسي به اينترنت کنند.
نسل چهارم يا 4G تمام قابليت‌هاي مدرن‌ترين گوشي‌هاي موجود در بازار را پشتيباني مي‌کند و با استفاده از اين خدمات امکان دريافت و مشاهده فايل‌هاي ويدئويي با کيفيت HD، بازي به صورت آنلاين و بدون تاخير زماني، استفاده همزمان براي چند کاربر بدون کاهش کيفيت خدمات، استفاده از برنامه‌هاي کاربردي (اپليکيشن) و محصولات و خدمات مبتني بر اينترنت با سهولت و کيفيت فوق العاده فراهم خواهد شد.
همچنين همزمان با راه اندازي رسمي عرضه اين خدمات در مشهد مقدس و به منظور دسترسي گسترده‌تر به خدمات LTE، مودم‌هاي باندپهن همراه ايرانسل با قابليت پشتيباني از فناوري‌هاي GPRS، EDGE، 3G و 4G به بازار عرضه شد. باتوجه به اينکه درحال حاضر تعداد محدودي از گوشي‌هاي تلفن همراه، قابليت پشتيباني از خدمات LTE را دارا هستند، اين مودم‌ها با هزينه بسيار کمتر امکان دسترسي به تمامي قابليت‌هاي نسل چهارم ايرانسل را براي کاربران فراهم مي‌سازند.
عليرضا قلمبر دزفولي، مديرعامل شرکت خدمات ارتباطي ايرانسل در مراسم بهره‌برداري از شبکه 4G ايرانسل با اشاره به راه‌اندازي آن همگام با اپراتورهاي برتر جهان گفت: نخستين شبکه LTE در سال 2009 در استکهلو و اسلو راه‌اندازي شد و سپس در سال 2011 کره جنوبي صاحب چنين شبکه‌اي شد و اکنون در سال 2014 شبکه نسل چهارم ايرانسل در مشهد راه‌اندازي شده است.
وي افزود: LTE نسل چهارم فناوري شبکه‌هاي موبايل است و پهناي باند بيشتر که امکان انتقال فابل‌هاي حجيم‌تر و پرمحتواتر را در مدت زمان کمتري ميسر مي‌سازد، بهبود مدت زمان پاسخگويي شبکه که اجازه ارتباطات در لحظه (Real Time) را مي‌دهد و بهبود عملکرد شبکه که امکان برقراري و حفظ ارتباط در حين حرکت سريع را فراهم مي‌سازد، برخي از مهم‌ترين مزاياي آن هستند.
دزفولي، سرعت دانلود در شبکه نسل چهارم را بين 10 تا 40 مگابيت بر ثانيه، سرعت آپلود را بين يک تا 15 مگابيت بر ثانيه و مدت زمان پاسخگويي را بين 50 تا 150 ميلي ثانيه عنوان کرد.
وي با اشاره به روند توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در کشور گفت: تغييرات رفتاري کاربران و تقاضاي روزافزون براي استفاده از خدمات مبتني بر داده، نياز به سرعت و کيفيت بيشتر در انتقال داده‌ها، نياز به دسترسي دائمي به خدمات ديتا، از رده خارج شدن فناوري‌هاي نسل دوم و وايمکس و توقف توليد تجهيزات و ارايه پشتيباني از سوي تامين‌کنندگان تجهيزات و رشد، توسعه شبکه ملي اطلاعات و تکامل فناوري‌هاي پهن باند همراه (نسل 3 و 4) به عنوان راهکار پايدار دسترسي يکپارچه به خدمات ديتا از ملزومات توسعه اينترنت پهن باند است.
دزفولي، حرکت در جهت تحقق اهداف چشم‌انداز 20ساله، نهادينه‌سازي براي توسعه و توليد علم و تحقيقات، افزايش سهم توليد ناخالص ملي در توليدات علمي، توسعه و تقويت جنبش نرم افزاري و تاکيد بيشتر بر رويکردهاي نوآورانه، تحقق رشد اقتصادي سريع، ثابت و پيوسته، کارآفريني مفيد و کاهش نرخ بيکاري، تعامل جهاني فعال در تمامي بخش‌ها و مشارکت موثر در اقتصاد جهاني، حمايت از کارآفريني، فعاليت‌هاي نوآورانه و توسعه قابليت‌هاي فني و تحقيقاتي، تکيه بر مزيت‌هاي رقابتي و ايجاد مزيت‌هاي جديد، تقويت بخش‌هاي خصوصي و تعاوني به عنوان محرک‌هاي اصلي رشد اقتصادي، ارتقاي قابليت‌ها و توان بخش تعاوني و تسهيل دسترسي آن به منابع، اطلاعات و فناوري، و بهبود ارتباطات و توسعه، برقراري پيوندهاي فني، اقتصادي و مالي ميان موسسات تعاوني، برآورده ساختن نيازها و خواسته‌هاي جوانان و فراهم ساختن بستر لازم براي مشارکت فعال آنها در فعاليت‌هاي اجتماعي و مديريت نخبگان از جمله دلايل توسعه پهن باند برشمرد.

درآمد 173 هزار ميلياردي دولت از ايرانسل
مديرعامل شرکت خدمات ارتباطي ايرانسل در اين مراسم از درآمد مستقيم و غيرمستقيم 173 هزار ميليارد ريالي دولت از پروژه اپراتور دوم طي هشت سال گذشته خبر داد.
دزفولي با اشاره به رشد 30 درصدي سالانه ترکيبي درآمد دولت از محل اين پروژه ملي گفت: ايرانسل 112 هزار ميليارد ريال پرداخت مستقيم در هشت سال گذشته به دولت داشته است که مجموع پرداختي‌ها بابت حق امتياز صدور پروانه نسل دوم و سوم و وايمکس، تسهيم درآمد، شماره‌گذاري، خدمات اجباري عمومي، حق رگولاتوري، حق فرکانس، هزينه اتصال متقابل، ماليات بر درآمد و عوارض، ماليات تکليفي، گمرک و عوارض، خطوط انتقال، هزينه برق، آب، گاز و انرژي و درآمدهاي شرکتي‌هاي دولتي مخابراتي بوده است.

پوشش ايرانسل فراتر از تعهدات است
او افزود: تعهدات پروانه ايرانسل در سال نهم براي پوشش جاده‌اي 9.089 کيلومتر بوده و عملکرد شهريور ماه 93 به 28.229 کيلومتر رسيده و 210.6 درصد بيش از تعهدات خود عمل کرده است.
به گفته دزفولي، پوشش جمعيتي نيز طبق تعهدات پروانه بايد 76.03 درصد باشد و ايرانسل با عمکرد 84.1 درصدي، 8.1 درصد جلوتر از تعهدات خود است.

گسترده‌ترين شبکه ديتا و اينترنت همراه در کشور متعلق به ايرانسل است
مديرعامل ايرانسل گفت: ايرانسل با نصب بيش از 137 هزار TRX داراي گسترده‌ترين شبکه ديتا و اينترنت همراه در کشور از طريق 2G، 2.5G، GPRS، EDGE، 3G و 4G است.

نرخ قطع مکالمات ايرانسل تنها 0.77 درصد است
او با اشاره به اينکه در حوزه کيفيت شبکه، نرخ قطع ناخواسته مکالمات براساس استاندارد در سال نهم قراردادي يک درصد است، افزود: اين رقم در وضعيت فعلي شبکه ايرانسل باوجود اجراي فرايند ارتقاي شبکه به نسل هاي بالاتر 0.77 درصد است و براساس پروانه استاندارد نرخ قطعي مکالمات يک درصد است که اين رقم به عنوان نمونه در شيراز 0.8 درصد، در تهران 1.2 درصد و در مشهد 0.6 درصد است.

گسترده ترين شبکه رومينگ ايران از آن ايرانسل است
دزفولي، گسترده‌ترين شبکه رومينگ بين‌الملل تلفن همراه کشور را متعلق به ايرانسل دانست و اظهار داشت: در اين شبکه رومينگ سيم‌کارت‌هاي دائمي ايرانسل با 421 اپراتور دنيا و رومينگ سيم‌کارت‌هاي اعتباري با 158 اپراتور دنيا برقرار است و ايرانسل تنها اپراتور ايراني داراي قرارداد رومينگ ديتا با 304 اپراتور دنيا است و امکان استفاده از کدهاي دستوري و کارت شارژ در اپراتورهاي کشور مقصد و امکان استفاده از سيم‌کارت‌هاي ايرانسل در طول پروازهاي بين‌المللي و سفرهاي دريايي را براي اولين بار با 21 خط هوايي و کشتي برقرار کرده است.

برآورد ترافيک 15 اگزابايتي در هر ماه
مديرعامل ايرانسل درباره روند جهاني ديتاي همراه در جهان گفت: در سال 2018 ميزان ترافيک ماهانه ديتاي همراه 15 اگزابايت برآورد شده است که از سال 2013 تا 2018 افزايش 11 برابري ترافيک پيش‌بيني شده است.
وي افزود: تعداد وسايل الکترونيکي که تا سال 2018 با استفاده از فناوري‌هاي همراه با يکديگر در ارتباطات هستند شامل دستگاه‌هاي متصل به هم يا M2M به 10 ميليارد دستگاه مي‌رسد و رشد تجمعي مصرف ديتاي همراه در منطقه خاورميانه و آفريقا تا سال 2018، 70 درصد افزايش خواهد يافت.
به گفته دزفولي، پيش‌بيني مي‌شود روند مصرف ديتاي همراه در مناطق مختلف در آفريقا و خاورميانه 9.4 درصد، در آمريکاي شمالي 18.6 درصد، در آسياي شرقي 42.4 درصد، در اروپاي مرکزي و شرقي 10.3 درصد، اروپاي غربي 12 درصد و در آمريکاي لاتين 7.3 درصد باشد.
وي افزود: درحال حاضر 331 شبکه LTE در 112 کشور جهان و 547 شبکه نسل سوم در 216 کشور جهان به صورت تجاري راه‌اندازي شده است و درصد مشترکان فعال باندپهن همراه از سال 2007 تا 2014 در کشورهاي توسعه يافته 83.7 درصد، در کل جهان 32 درصد و در کشورهاي درحال توسعه 21.1 درصد است.

10 درصد افزايش پهناي باند موجب رشد 1.38 درصدي GDP مي‌شود
دزفولي درباره تاثير اينترنت پهن باند بر شاخص‌هاي جهاني گفت: به ازاي هر 10 درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 1.38 درصد رشد در توليد ناخالص ملي و به ازاي هر يک درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 0.2 درصد نرخ اشتغال افزايش مي‌يابد و 0.13 درصد افزايش در بهره‌وري توليد اتفاق مي‌افتد.
وي افزود: همچنين به ازاي هر 10 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري براي توسعه پهن باند 1.8 ميليون شغل در طول 10 سال ايجاد مي‌شود و 300 ميليارد دلار صرفه اقتصادي ناشي از گسترش ضريب نفوذ اينترنت پهن باند در سال 2007 در آمريکا برابر 22 درصد از کل صرفه اقتصادي را به دنبال داشته است و با استفاده از اينترنت پهن باند صادرات شرکت‌هاي توليدي شش درصد افزايش مي‌يابد و فروش شرکت‌هاي خدماتي 10 درصد افزايش مي‌يابد.
دزفولي با اشاره به گزارش‌هاي منتشر شده از سوي بانک جهاني اعلام کرد به ازاي هر 10 درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 1.38 درصد رشد در توليد ناخالص ملي و طبق اعلام گروه تحليلي Analysys Mason به ازاي هر يک درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 0.13 درصد افزايش در بهره‌وري توليد اتفاق مي‌افتد.
وي خاطرنشان کرد: افزايش استفاده از پهن باند منجر به تسهيل بکارگيري فرايندهاي کارآمدتر در کسب و کار، معرفي خدمات و برنامه‌هاي کاربردي جديد و دسترسي حداکثري به منابع، مشتريان و نيروي کار مي‌شود و نتيجه آن بهبود بهره‌وري، افزايش نوآوري و افزايش کارآيي واحدهاي سازماني مي‌شود و بنياد فناوري اطلاعات و نوآوري ITIF اعلام کرده است به ازاي هر يک درصد افزايش ضريب نفوذ پهن باند 0.2 درصد نرخ اشتغال افزايش مي‌يابد و به ازاي هر 10 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري براي توسعه پهن باند 1.8 ميليون شغل در طول 10 سال ايجاد مي‌شود.
دزفولي با اشاره به اينکه Criterion Economics اعلام کرده است صرفه اقتصادي ناشي از گسترش ضريب نفوذ اينترنت پهن باند در سال 2007 در آمريکا 300 ميليارد دلار بوده است و صرفه اقتصادي مصرف‌کننده يعني خريد يک محصول توسط مصرف‌کننده با قيمتي کمتر از آنچه انتظار دارد، افزود: تا سال 2017 بيش از يک ميليون و 388 هزار شغل جديد در اثر توسعه پهن باند همراه درآمريکا ايجاد خوهد شد.
به گفته او، افزايش استفاده از پهناي باند نيز با ارايه سرويس‌ها و کاربرهاي جديد مانند درمان از راه دور، سلامت همراه، جستجوي اينترنت، تجارت الکترونيک، آموزش مجازي، خدمات جديد مالي و روش‌هاي جديد پرداخت و تجارت، سفارشي سازي محصولات، کاهش نياز به انبارداري و بهينه‌سازي زنجيره تامين، رشد بخش خدمات و رشد درآمد کسب و کار منجر به افزايش ميزان صرفه اقتصادي مصرف‌کنندگان مي‌شود.
دزفولي با اشاره به اينکه ITU اعلام کرده است با استفاده از اينترنت پهن باند شش درصد صادرات شرکت‌هاي توليدي و 10 درصد فروش شرکت‌هاي خدماتي افزايش مي يابد، افزود: باتوجه به اطلاعات ارايه شده و براساس تجارب بين‌المللي، بخشي از اهداف اقتصاد مقاومتي از جمله ايجاد تحرک، پويايي و بهبود شاخص‌هاي کلان، توانايي مقاومت در برابر عوامل تهديدزا، تکيه بر ظرفيت‌هاي داخلي، رويکرد جهادي، مردم محوري، امنيت اقلام راهبردي و اساسي، کاهش وابستگي به نفت، اصلاح الگوي مصرف، فسادستيزي و دانش محوري با توسعه شبکه پهن باند محقق خواهد شد.
به گفته وي، ميزان خالص صرفه‌جويي در هزينه‌هاي خانوارهاي انگلستان با استفاده از پهن باند در سال 2024 به 270 ميليون پوند در سال خواهد رسيد ميزان صرفه‌جويي در اوقات فراغت خانوارها در انگلستان در اثر استفاده از پهن باند به عنوان بستر اصلي دور کاري در همين سال، 60 ميليون ساعت برآورد شده است.
او با اشاره به تاثير اينترنت پهن باند بر فرهنگ نيز گفت: با استفاده از اين خدمت امکان اشاعه فرهنگ ايراني و اسلامي به اقصي نقاط دنيا با افزايش دسترسي و سهولت نرم‌افزاري و سخت‌افزاري براي توليد و توزيع محتواي فرهنگي و مذهبي، الگوي سبک زندگي اسلامي و ايراني توسط علما، متخصصي و آحاد مردم فراهم و ارتقاي فرهنگي جامعه از طريق افزايش ميزان نشر و توزيع و همچنين سهولت دسترسي مقرون به صرفه به کتاب، انواع فيلم و محتواهاي ويدئويي در حوزه‌هاي علمي، مذهبي، فرهنگي، سبک زندگي، انواع نواها و آواهاي ملي، محلي، مذهبي و آثار هنري ممکن مي‌شود.
دزفولي افزود: همچنين با بسط امکان توزيع گسترده پيامدهاي ناشي از فرهنگ نامطلوب، توسعه آموزش در راستاي رفع بدآموزي‌هاي فرهنگي و قانون‌گريزي در بستر انتقال پهن باند با استفاده از عکس، متن و ويديو از توسعه فرهنگ نامطلوب جلوگيري مي‌شود و با فراهم آوردن دسترسي به اينترنت پهن باند براي تمامي اقشار جامعه فارغ از موقعيت جغرافيايي و زمان در حوزه‌هاي آموزش، بهداشت و درمان و امنيت پايدار، زمينه‌هاي توسعه عدالت اجتماعي محقق مي‌شود.
به گفته مديرعامل ايرانسل، فراگيرترين و مقرون به صرفه‌ترين لايه دسترسي به شبکه ملي اطلاعات به وسيله شبکه اينترنت پهن باند ايرانسل فراهم مي‌شود.

دانلود 100 ميليارد برنامه کاربردي در سال
وي درباره رشد در ميزان درآمد بخش‌هاي مختلف اکوسيستم پهن باند همراه گفت: درحال حاضر بيش از 100 ميليارد برنامه کاربردي در سال در سطح دنيا دانلود مي‌شود و اقتصاد برنامه‌اي کاربردي بيش از 10 ميليارد يورو در سال تنها در اروپا درآمد ايجاد مي‌کند و در سال 2013، نزديک به 1.8 ميليون شغل تنها در بخش توليد محتوا و برنامه‌هاي کاربردي در جهان ايجاد شده است.
دزفولي افزود: افزايش نزديک به 181 درصدي درآمد توليدکنندگان محتوا و برنامه‌هاي کاربردي به عنوان فعالان عرصه فرهنگ تا سال 2020 و افزايش 22 درصدي سهم درآمد توليدکنندگان محتوا و برنامه‌هاي کاربردي از کل درآمد ايجاد شده در اکوسيستم پهن باند همراه تا سال 2020 از ديگر ويژگي‌هاي آن است.

67 شهر تحت پوشش 3G ايرانسل
مديرعامل ايرانسل، شهرهاي تحت پوشش نسل سوم اينترنت همراه اين اپراتورها را 67 شهر اعلام کرد و افزود: 60 درصد از مشتريان ديتا در مناطق تحت پوشش در 67 شهر آبادان، آستارا، اراک، اردبيل، اروميه، اسدآباد، اصفهان، انديشه، اهواز، ايلام، بابل، بجنورد، بندر انزلي، بندرعباس، بوشهر، بهارستان، بيرجند، تبريز، تهران، دراک، دستگرد، دولت آباد، جلفا، جهاد، خرم آباد، خوي، رشت، زاهدان، زنجان، ساوه، سرعين، سقز، سمنان، سنندج، سهند، شيراز، شهرکرد، طرقبه، طوس، قائم شهر، قروه، قزوين، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، لاهيجان، لنگرود، مرودشت، مشهد، همدان، ياسوج، يزد، اميرکلا، محمودآباد، نور، آستانه اشرفيه، رودبار قصران ، درود ، شهربابک، ميانه، ايزد شهر، تنکابن، رويان، رامسر و کيش به اينترنت نسل سوم دسترسي دارند و تا پايان اسفند ماه 93 با رشد 300 درصدي مواجه خواهيم بود.
وي افزود: سرعت انتقال داده در شکه اينترنت پهن باند ايرانسل درحال حاضر 10 برابر نسل قبلي است و مصرف کل ديتا در شهريور ماه به بيش از سه هزار ترابايت رسيد و اين ميزان مصرف در قياس با دوره قبل از بهره‌برداري در شهرهاي تحت پوشش اينترنت پهن باند بيش از 120 درصد رشد يافته است.

عرضه مودم‌هاي 4G
دزفولي درباره ويژگي‌هاي مودم‌هاي همراه نسل سوم و چهارم عرضه شده از سوي ايرانسل گفت: اين مودم‌ها قابليت اتصال به شبکه‌هاي GPRS، EDGE، 3G و 4G، صفحه نمايشگر، پنل ارسال و دريافت پيام کوتاه، قابليت اتصال به اينترنت از طريق کابل USB، قابليت اتصال به Wi-Fi و قابليت اتصال به کارت حافظه را دارند و برخي از مدل‌هاي آن قابليت اتصال به اينترنت از طريق کابل Rj 45، قابليت استفاده به عنوان شارژر موبايل و پنل مديريت مصرف ديتا دارند.

چطور به LTE متصل شويم؟
تعويض سيم کارت فعلي ايرانسل به سيم Usim و يا خريد يک سيم کارت جديد نسل چهارم ايرانسل، استفاده از گوشي، تبلت و يا مودم با قابليت پشتيباني از نسل چهارم ايرانسل، اعمال تنظيمات لازم براي اتصال به شبکه باندپهن همراه ايرانسل از طريق تنظيم APN يا Access Point Name گوشي به mtnirancell بدون نياز به هيچ مشخصه ديگر، اضافه کردن قابليت LTE از طريق تنظيمات بخش cellular network و يا mobile network گوشي و حضور در مناطق تحت پوشش خدمات 4G ايرانسل، امکان اتصال و استفاده از اين خدمات را براي کاربران فراهم مي‌آورد.
علاقه‌مندان براي دسترسي به خدمات نسل چهارم تلفن همراه لازم است سيم‌کارت‌ايرانسل فعلي خود را به Usim تبديل نمايند و يا يک سيم کارت جديد نسل چهارم ايرانسل را خريداري کنند. بسته بازگشت Usim ايرانسل براي تبديل سيم‌کارت فعلي به Usim در حال حاضر با قيمت 10هزار تومان و سيم کارت اعتباري نسل چهارم ايرانسل به همراه 10هزار تومان اعتبار اوليه با قيمت 20 هزار تومان از طريق مراکز خدمات ايرانسل در مشهد مقدس به مشترکين و متقاضيان عرضه مي‌شود.
سيم کارت هاي نسل چهار ايرانسل، به آساني و بدون نياز به برش، قابليت تبديل از سيم کارت معمولي به ميکروسيم و نانوسيم را دارا هستند.
در حال حاضر مراکز منتخب ارائه دهنده خدمات اينترنت نسل 4 ايرانسل در مشهد مقدس آماده تعويض سيم کارت و يا عرضه سيم کارت اعتباري نسل 4 ايرانسل هستند. فهرست نشاني اين مراکز از طريق وبسايت ايرانسل به نشاني www.irancell.ir ، مرکز تماس شبانه روزي ايرانسل به شماره 700 براي تماس از خطوط ايرانسل و 09377000000 براي تماس از ساير خطوط و اطلاعيه‌هاي ايرانسل قابل دريافت است.
مشترکين براي دريافت تنظيمات به صورت خودکار، ميتوانند کددستوري #6*3*130* را از خط ايرانسل خود شماره گيري کنند تا ظرف چند لحظه، تنظيمات خودکار ويژه گوشي تلفن همراهشان ارسال شود. اطلاعات بيشتر در اين خصوص به همراه راهنماي تصويري و ويدئويي لازم براي کاربران گوشي‌هاي مبتني بر سيستم عامل‌هاي اپل iOs، آندرويد، ويندوزفون، بلک بري، سيمبين، مي‌گو و جاوا از طريق وبسايت ايرانسل به نشاني irancell.ir قابل مشاهده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن