تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۵ ميليون نقطه دسترسي به شبکه فروش ايرانسل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۴۳ب.ظ)
۴۵ ميليون نقطه دسترسي به شبکه فروش ايرانسل درحال حاضر بيش از ۴۵ ميليون نقطه دسترسي به شبکه فروش ايرانسل از طريق روش‌هاي مختلف وجود دارد که از جمله آنها ۳۳ هزار و ۸۸۹ نقطه آن خودپردازها، ۵۶۰ نقطه وب کيوسک‌ها، دو ميليون و ۶۱۲ هزار و ۲۰۲ پايانه فروشگاهي، هشت هزار و ۶۳۷ عامليت فروش و خدمات و ۴۴۰ هزار فروشنده هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود طلايي معاونت فروش و توزيع ايرانسل: با بيان اين مطلب گفت: اهم فعاليت‌هاي ايرانسل در حوزه فروش و توزيع ايجاد ۴۲ مرکز خدمات مشترکين در تمامي مراکز استان‌ها به اضافه شهرهاي بابل، کيش و قشم با اختصاص فضايي بالغ بر ۴۷۰۰ متر مربع و پرسنلي بيش از ۱۹۰ نفر، ارتقاي سيستم فروش و توزيع از مدل متمرکز به مدل غيرمتمرکز (طرح فروش منطقه‌اي و استاني) و تمرکز بر توسعه فروش الکترونيکي بوده است.
به گفته او، طرح‌ريزي و عملياتي کردن سيستم جامع ارزيابي عملکرد شبکه توزيع، توليد و توزيع کارت شارژهاي ۱۰ هزار ريالي با استاندارد تعريف شده، تسهيل ورود توزيع کنندگان غيرالکترونيک به حوزه فروش الکترونيک از طريق روش هاي نوين الکترونيک، بکارگيري طرح تحويل فوري (Plug & Play) در شبکه توزيع وايمکس، عرضه سيم‌کارت‌هاي دائمي iSIM، فروش آنلاين سيم‌کارت‌هاي دائمي و اعتباري (OLR) و توسعه شبکه فروش در حوزه الکترونيک و بانکي را از ديگر فعاليت‌هاي ايرانسل در حوزه فروش و توزيع عنوان کرد.
طلايي افزود: انواع روش‌هاي دسترسي به خدمات فروش در شبکه ايرانسل نيز از طريق *۷# پرداخت همراه ايرانسل، *۱۰۰#، وب‌سايت ايرانسل، سايت‌هاي اينترنتي بانک‌ها و شبکه‌هاي فروش اينترنتي، فروش از طريقUSSD، شارژ مستقيم (e-charge)، خود پرداز (ATM) ۲۵ بانک در شبکه بانکي کشور، پايانه فروشگاهي (POS)، وب کيوسک، سامانه فروش از طريق تلفن (IVR)، روش خط به خط و نرم‌افزارهاي همراه بانک هستند.
به گفته او، در يک سال گشته شبکه فروش الکترونيکي ايرانسل به ميزان ۴۳ درصد و فروش شارژ مستقيم به ميزان ۲۰۰ درصد افزايش يافته است.

*تمام نيازهاي ارتباطي سازمانها را تامين مي‌کنيم
طلايي گفت: در حوزه راهکارهاي سازماني، ايرانسل با تکيه بر اينکه هر نياز ارتباطي يک سازمان، يک راهکار مخصوص به خود مي‌خواهد، مجموعه‌اي از راهکارهاي ارتباطاتي جامع (END TO END) با ويژگي‌هايي از جمله تشخيص و تعريف نياز ارتباطي با مشارکت سازمان يا شرکت مربوطه، طراحي راهکار متناسب با نيازمندي هاي تعريف شده، کمک و ارائه مشاوره‌هاي لازم براي ايجاد زيرساخت‌هاي موردنياز و اجرا و عملياتي کردن راهکار با هدف تحقق اهداف از پيش تعيين شده به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارايه مي‌دهد.
او افزود: اهم فعاليت‌ها در حوزه راهکارهاي سازماني، طراحي و ايجاد ساختار سازماني مستقل براي توسعه راهکارهاي سازماني متناسب با نيازهاي سازمان‌ها و صنايع مختلف، اصلاح فرايندها و طرح‌ريزي مدل جديد ارتباط با مشتري، تخصيص و آماده‌سازي تيم پشتيباني ۲۴ ساعته اختصاصي براي راهکارهاي سازماني، توسعه راهکارهاي نوآورانه با هدف سهولت در ارتباطات و توسعه کسب و کار شرکت‌ها، شناسايي نيازمندي‌هاي شرکت‌هاي تجاري (B۲B) و سازمان‌هاي دولتي و عمومي (B۲G)، تمرکز بر حوزه ارتباطات ماشين به ماشين (M۲M) و توسعه راهکارهاي مربوطه، ارايه سرويس‌هاي اختصاصي انتقال داده به بخش عمده بانک‌هاي کشور و همکاري با موسسات و شرکت‌هاي مختلف به منظور توسعه راهکارهاي سازماني هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن