تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور زنجان - طارم و تهم - چورزق پس از چهارساعت تلاش راهداران بازگشایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محور زنجان - طارم و تهم - چورزق پس از چهارساعت تلاش راهداران بازگشایی شد زنجان - ایرنا - مسوول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: محورهای ارتباطی "زنجان - طارم" و "تهم - چورزق" که به دلیل بارش برف و وقوع کولاک مسدود شده بود با تلاش چهارساعته راهداران این استان بازگشایی شد.


مسعود خوشکام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو محور ارتباطی از ساعت یک بامداد امروز /پنجشنبه/ تا ساعت پنج صبح مسدود بود و راهداران طی این مدت علاوه بر تلاش برای مسیرگشایی به درراه ماندگان نیز خدمات امدادی ارایه کردند.
وی اظهار کرد: در زمان حاضر نیز تردد در این دو محور مواصلاتی با زنجیرچرخ امکانپذیر است و رانندگانی که قصد عبور از این مسیر ارتباطی را دارند به حتم باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند تا عواقب تلخ و ناگوار در پی نداشته باشد.
خوشکام افزود: هم اکنون گردنه "پاپایی" در محور ارتباطی زنجان- بیجار، حدفاصل کیلومتر 20 تا 30 محور زنجان - قزوین و دو گردنه "قلی کندی و چایرلو" در محور زنجان - دندی و به لحاظ وجود مه غلیظ کاهش دید وجود دارد که بهتر است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
مسوول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: تعداد 425 نفر نیرو در قالب 50 اکیپ راهداری در جاده های ارتباطی زنجان مشغول به فعالیت و امدادرسانی هستند.
597/596


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن