تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه راهبردی شناسایی آسیب های اجتماعی درحوزه زنان تهیه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون رییس جمهوری: برنامه راهبردی شناسایی آسیب های اجتماعی درحوزه زنان تهیه شد گرگان - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده گفت: با آغاز فعالیت دولت یازدهم و پس از شناسایی آسیب های اجتماعی حوزه زنان، برنامه راهبردی برای تمامی استان ها تهیه و درحال تدوین است.


به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر "شهیندخت ملاوردی" شامگاه چهارشنبه در نشست زنان فرهیخته استان گلستان در گرگان با بیان این که آسیب شناسی عملکرد حوزه بانوان وخانواده دولت نهم و دهم انجام شد، افزود: براساس این بررسی ها افزایش طلاق، کاهش نرخ ازدواج، روی آوری زنان به اعتیاد صنعتی، رغبت نداشتن جوانان به ازدواج و بالا رفتن سن ارثیه دولت گذشته است.
معاون رییس جمهوری با یادآوری این که اولویت برنامه راهبردی حل معضلات آسیب های اجتماعی زنان و خانواده در استان ها است، ادامه داد: در این راستا چندین تفاهمنامه با دستگاه ها و نهادهای دولتی برنامه منعقد و اقدامات اجرایی را آغاز کرده ایم.
دکتر ملاوردی از برگزاری نشست منطقه ای استان هایی که مشکلات اجتماعی مشابه ای دارند، خبر داد و افزود: در حل مشکلات آسیب های اجتماعی نباید به صورت جزیره ای، پراکنده و بصورت موازی کار انجام داد.
وی ادامه داد: دولت های گذشته به صورت حمایت های کمیته امدادی، بهزیستی و موردی برای زنان انجام می دادند که باید متوقف و ساماندهی شود.
معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده با تاکید بر این که حبس اطلاعاتی در مورد وضعیت زنان را شکسته ایم، گفت: تا زمانی که اطلاعات صحیحی را در مورد زنان جامعه به افکار عمومی ندهیم، نمی توان برنامه ریزی کرد و بر مشکلات غلبه نمود.
ملاوردی توانمند افزایی زنان سرپرست خانوار با هدف کارآفرینی آنان را ضروری دانست وبیان داشت: خانواده سالم را باید در جامعه با حمایت دولت تدبیر وامید ایجاد کنیم.
وی تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد فقر اقتصادی ریشه تمامی آسیب های اجتماعی امروز خانواده ایرانی است.
معاون رییس جمهوری، توازن کار و زندگی را مهمترین راهبرد برای حل مشکلات زنان دانست و گفت: هم اینک نقش مادر، همسر و مسوولیت اجتماعی زنان در جامعه بسیار سنگین است.
وی ایجاد توازن بین کار و زندگی را به عنوان یک دغدغه جهانی خانواده ها یاد کرد و اظهار داشت: این مشکل در ایران چندین برابر است.
معاون رییس جمهوری در بخش دیگری به توانمندی زنان استان های مختلف از جمله در بخش تولید صنایع دستی اشاره کرد و اظهار داشت: عرضه و فروش محصولات مهمترین دغدغه زنان است.
2585/601


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن