تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه هایی که تراکتور را زمین زد/ شکست سرخپوشان تبریز با نمایش ضعیف لک -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باخت شاگردان خطیبی برابر فولاد در لیگ برتر/
حاشیه هایی که تراکتور را زمین زد/ شکست سرخپوشان تبریز با نمایش ضعیف لک

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز


شناسهٔ خبر: 2435051 چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
استانها > آذربایجان شرقی

تبریز: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی مصاف حساس با فولاد را واگذار کرد که عللی چون غیبت شش مهره اصلی، اشتباهات مهلک لک، برکناری مدیرعامل و حاشیه سازی ها در این نتیجه تاثیر مستقیم داشت. به گزارش خبرنگار مهر، دومین شسکت متوالی تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر دیروز برابر تیم فولاد خوزستان رقم خورد، باختی که موجب شد تا سرخپوشان تبریز پس از هفته ها صدرنشینی به رده دوم جدول سقوط کنند.شکست نیمی از تراکتورشکست تراکتورسازی در اهواز اما دلایل عمده ای داشت که از آن جمله می توان به نبود پنج، شش مهره اصلی این تیم در این بازی اشاره کرد. دیتمار بیکاج، میرهانی هاشمی، مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان و فرشاد احمد زاده پنج بازیکنی بودند که در این دیدار یا به دلیل محرومیت و یا به دلیل مصدومیت در اختیار کادرفنی نبودند و اگر به این جمع احد آل نعمه نیز افزوده شود، مشخص می شود که بیش از نیمی از بازیکنان ترکیب اصلی تراکتوری ها در اهواز حضور نداشتند.
تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز
فقدان یک مدافع میانی به عنوان زوج خالد شفیعی در روز غیبت هاشمی، دیتمار و آل نعمه موجب شده بود تا رسول خطیبی به ناچار در این بازی بسیار مهم و خارج از خانه برابر تیم قهرمان فصل گذشته، از پیمان کشاورز مدافع میانی کم سن و سال و بی تجربه تیم امید تراکتورسازی استفاده کند. از طرفی نا مشخص بودن وضعیت علی حمودی به عنوان دفاع راست جدید تراکتورسازی و عدم مجوز بازی این بازیکن در روزی که ایرانپوریان و هاشمی مصدوم بودند، نبود یک دفاع راست را در ترکیب ۱۱ نفره این تیم کاملا عیان کرده بود تا بازیکنی دیگر در پست غیر تخصصی اش به میدان برود.چه کرد این حامد لکاما در روز غیبت این شش بازیکن اصلی و تاثیرگذار، حامد لک به عنوان سنگربان و مسئول محافظت از قفس توری تراکتورسازان یکی از بدترین روزهای فوتبالی خود را در اهواز تجربه کرد.این دروازه بان که نمایش های نه چندان مطمئن او در چند هفته گذشته حتی باعث ایجاد تغییر در لیست کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز شده است، در بازی با فولاد چند اشتباه بچه گانه و مبتدی مرتکب شد تا کمر سرخپوشان تبریز را در لب کارون بشکند.لک ابتدا در دقیقه ۱۳ توپی که در مسیر دروازه قرار نداشت و با چشم غیر مسلح نیز می شد تشخیص داد که توپ به اوت می رود را به قصد مهار، جلوی پای مهرداد جماعتی مهاجم فولاد قرار داد تا توپ با ضربه این بازیکن وارد دروازه خالی تراکتورسازی شده و گل دقیقه چهار لوسیانو ادینیو بدین ترتیب پرپر شود. این پاس گل حامد لک به بازیکن حریف در حالی به ثبت رسید که علی بیرانوند گلر تیم نفت تهران و یکی از رقیبان دروازه بان تراکتور برای حضور در تیم ملی، این روزها پاس گل های به یادماندنی، البته به مهاجمان تیم خودی می دهد.
حامد لک دروازه بان تیم صبای قم
اشتباهات حامد لک که در این بازی کابوس وار تمامی نداشت، در دقیقه ۶۰ و در شرایطی که نتیجه دو بر دو مساوی بود، به اوج خود رسید. در این صحنه ارسال از سمت چپ بازیکنان فولاد روی خروج تردیدوار این گلر جوان با ضربه سر مهرداد جماعتی، به راحتی تبدیل به گل سوم و پیروزی بخش فولاد شد تا بدین ترتیب صبر رسول خطیبی لبریز شده و دقایقی بعد این دروازه بان پر اشتباه را تعویض کند.با این اشتباه لک، گل دوم ادینیو نیز به نوعی پرپر شد تا این مهاجم برزیلی در روز خوب خود نتواند حریف عملکرد پر انتقاد گلر جوان تراکتورسازی شود.استعفایی نا به هنگام! شکست نا به هنگام تیم تراکتورسازی در ورزشگاه الغدیر اهواز اما می تواند نشات گرفته از یک دلیل عمده دیگر نیز باشد. یک روز قبل از این بازی که رسول خطیبی تیمش را با همه مشکلات اعم از نبود چند بازیکن اصلی برای مصاف مهم با فولاد آماده کرده بود، خبر رسید که جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از سمت خود استعفا کرده و باشگاه بدون مدیر شده است.
جمشید نظمی - مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی
این خبر در حالی به اردوی تراکتوری ها در اهواز مخابره شد که تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم برای بازی با فولاد معطوف بود و شنیدن چنین خبری می توانست سرخپوشان را کاملا وارد حاشیه ناخواسته کند. حاشیه ای که به نوعی کار خود را کرد و تمرکز بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی را به هم ریخت. البته شنیده می شود که استعفای نظمی، نوعی برکناری محترمانه از سوی هیئت مدیره بود و در این میان باید گفت که تیم فولاد خوزستان برنده اصلی و تیم تراکتورسازی بازنده اصلی اختلاف احتمالی میان هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بودند.حاشیه سازی ها تمامی ندارددر روزی که هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه را محترمانه کنار گذاشته بود، یک حاشیه از جانب تیم فولاد خوزستان نیز وارد اردوی تراکتوری ها در اهواز شد. خبر مذاکره رسول خطیبی با چند بازیکن تیم فولاد از جمله احمد عبدالله زاده بازیکن مشمول تیم اهوازی چند روزی بود که در رسانه ها مطرح شده بود اما خطیبی پاسخ قاطعی به این خبر داده و گفته بود که او هیچ بازیکنی از فولاد را نمی خواهد اما در آغازین ساعات بامداد روز سه شنبه یعنی روز بازی، نعیم سعداوی مربی تیم فولاد در برنامه زنده ۹۰ نام رسول خطیبی را به میان آورد و گفت که سرمربی تراکتورسازی نیز همچون حمید درخشان سرمربی پرسپولیس با بازیکنان فولاد تماس داشته و از آنها خواسته که به تیمشان بیایند.
تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز
این گفته های سعداوی و نام بردن از خطیبی باعث شده تا یکی از اعضای تیم تراکتورسازی در هتل محل اقامت این تیم در اهواز مجبور به بیدار کردن رسول خطیبی از خواب شود تا وی از خود و تیم تراکتورسازی در برنامه ۹۰ دفاع کند. راه انداختن این بحث آن هم شب قبل از بازی نیز موجب شد تا تراکتوری ها با این اقدام غیر حرفه ای تیم حریف ناخواسته وارد حاشیه ای دیگر شده و تمرکز کادرفنی این تیم در چند ساعت مانده به بازی مهم با فولاد دچار اشکال شود.باخت آبرومندانه! مواردی که مطرح شد را می توان از جمله دلایل ناکامی تراکتورسازی در بازی عصر سه شنبه ورزشگاه الغدیر اهواز عنوان کرد. اگر به موارد مورد اشاره، اشتباهات داور مسابقه در چند صحنه از جمله اخراج رسول خطیبی در نیمه اول از روی نیمکت نیز اضافه شود، می توان به این نتیجه رسید که هر تیمی غیر از تراکتورسازی هم می بود، می باخت و با این شرایط شاید شکست این تیم تبریزی آبرومندانه تر نیز تلقی شود. البته کیفیت بازی بازیکنانی نظیر لک، شهریار شیروند و محسن دلیر در ترکیب تراکتورسازی دست کمی از کیفیت عملکرد داور مسابقه نداشت.گل های پرپر ادینیو! با این حال در این روز یک اتفاق خوب نیز برای تراکتورسازی رخ داد که البته در سایه حواشی تیم و اشتباهات حامد لک چندان مورد توجه قرار نگرفت. گلزنی ادینیو پس از چند هفته آن هم دو بار در یک بازی، موضوعی بود که تا حدودی تلخی شکست تیم تراکتورسازی را برای هوادارانش کاهش داد. هرچند که کام تراکتورسازان از این دو گل زیبا کمتر شیرین شد و خوشحالی آنها دیری نپائید که تمام شد.
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان
بی گمان دوستداران تیم تراکتورسازی افسوس دو گل زیبای ادینیو را می خورند و در این شرایط است که اشتباهات مهلک حامد لک، فاجعه بارتر جلوه می دهد! مهاجم برزیلی تراکتورسازی با دو گلی که یکی را با پای چپ و دیگری را با پای راست و هر دو را از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند، ۱۲ گله شد تا در جدول گلزنان از رقیبان خود فاصله بگیرد.خطیبی: به اشتباهات فردی باختیماما سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص باخت تیمش در اهواز به خبرنگار مهر در تبریز گفت: همانگونه که دیدید، تیم ما در این بازی شروع خوبی داشت اما در ادامه اشتباهات فردی و خصوصا دروازه بان تیممان موجب شد تا نتوانیم از برتری خود محافظت کنیم.رسول خطیبی در این خصوص به مهر اظهار داشت: امتیازات ارزشمندی را در این بازی مهم از دست دادیم، ما برای کسب سه امتیاز و بازپس گیری صدر جدول به اهواز رفته بودیم اما قسمت نبود که این اتفاق رخ بدهد.وی افزود: باید بگویم که دل حامد لک با تیم تراکتورسازی نیست، او چند بازی قبل هم نامطمئن نشان داده بود و در این بازی هم ثابت کرد که دلش با تیم نیست. دییشب مجبور شدم که به او بگویم به عنوان سرباز تراکتورسازی خودش را به پادگان معرفی کند!
رسول خطیبی
خطیبی که از این باخت تیمش ناراحت به نظر می رسید، عنوان کرد: برخی ها نمی خواهند که تیم تراکتورسازی در اوج باشد، اما من تا وقتی سرمربی تراکتورسازی هستم، به حاشیه سازان اجازه نخواهم داد که بیش از این به تیم ما ضربه بزنند.تیم تراکتورسازی در یکی از بازی های مهم هفته شانزدهم و آغازین نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دیروز در ورزشگاه الغدیر اهواز برابر تیم فولاد خوزستان تن به شکست سه بر دو داد تا با ۲۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فولاد در رده دوم جای گرفته و برای ماندن در این پله منتظر شکست یا تساوی تیم سپاهان ۲۷ امتیازی برابر پیکان باشد.--------------------------------گزارش از: محمود نصیرپور









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن