تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818903566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان فخریه ملایر صاحب کلینیک تخصصی دولتی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیمارستان فخریه ملایر صاحب کلینیک تخصصی دولتی می شود ملایر-ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت:در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، کلینیک تخصصی دولتی تا یکماه آینده در بیمارستان فخریه این شهر راه اندازی می شود که رضایتمندی مردم را در اجرای این طرح مضاعف خواهد کرد.


"رضا طهماسبی" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شروع به کار این کلینیک در بیمارستان فخریه ملایر، بیش از 15 پزشک متخصص جدید در رشته هایی چون داخلی، جراحی، مغز و اعصاب، روانپزشکی، چشم پزشکی، ارتوپدی، طب فیزیکی، فیزیوتراپی و قلب با تعرفه دولتی به درمان بیماران می پردازند.
وی اظهار داشت: علاوه بر این، در بیمارستان های مهر و امام حسین(ع) ملایر درمانگاه تخصصی دولتی با تعرفه دولتی و استانداردهای علمی در دو شیفت صبح و عصر راه اندازی شده است.
طهماسبی با بیان اینکه بیش از 15 پزشک متخصص هم اکنون در دو بیمارستان مهر و امام حسین(ع) ملایر مقیم شده اند، افزود: از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان های دولتی ملایر تاکنون و بر اساس نظر سنجی های انجام شده، ارتقای رضایت مندی مردم در بیمارستان ها به بیش از 75 درصد رسیده است.
وی از جذب بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای تعمیر و نوسازی واحدهای سازمانی برای اسکان پزشکان متخصص خبر داد و بیان داشت: علاوه بر این، شش واحد تعمیر، چهار واحد تکمیل و 15 واحد دیگر نیز در حال ساخت است.
طهماسبی گفت: در حال حاضر، بیش از 85 پزشک متخصص در همه رشته های تخصصی آماده خدمت رسانی به مردم این شهرستان هستند و پیگیری های لازم برای حضور کامل پزشکان متخصص در بیمارستان ها انجام شده و از ابتدای آبانماه امسال نیز مجوز تاسیس مطب به پزشکان داده نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده تمامی مراکز بهداشتی و درمانی روستاهای این شهرستان نیز دارای پزشک مستقر است و با شروع طرح های جدید بهداشتی در طرح نظام سلامت، 440 قلم داروهای مکمل با توجه به نیاز و درخواست پزشکان بین این مراکز توزیع شد.
طهماسبی ادامه داد: امسال با کمک دولت و مجلس از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده اقدامات لازم برای بازسازی خانه های بهداشت، تامین پزشک و ماما، ارائه مکمل های دارویی، دسترسی به خدمات آزمایشگاهی و تامین خودرو برای نظارت در این شهرستان انجام شده و طرح های جدیدی در راستای کنترل بیماری های غیرواگیر ابلاغ شده است.
وی یاد آور شد: با تخصیص پنج میلیارد ریال از منابع دانشگاهی، بیش از 70 درصد از مراکز بهداشتی و درمانی 14 روستا، مراکز سه و چهار شهری و خانه های بهداشت دهلق، امامزاده خاتون و کمری این شهرستان در حال تکمیل و تجهیز است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر همچنین از اجرای طرح سرشماری حاشیه شهر ملایر در راستای اجرای طرح نظام سلامت خبر داد و گفت: این طرح در پنج نقطه امامزاده عبدالله(ع)، سرجوب، شمس آباد، پشت سازمان و نفت سیاه آغاز شده که به ازای هر چهار هزار نفر، یک کارشناس مراقب سلامت باید در این مناطق مستقر شوند.
طهماسبی اظهار کرد: جمعیت سرشماری شده در این نقاط حدود 20 هزار نفر است که پنج هزارو 800 خانوار ساکن این مناطق هستند و با اجرای این طرح و راه اندازی سامانه الکترونیک سلامت، بسیاری از مشکلات حاشیه شهر رفع خواهد شد.
وی با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت دریغ نمی کنیم، خاطرنشان کرد: این طرح یک اقدام شایسته و ارزنده از سوی دولت تدبیر و امید است که خدمت به مردم در آن نمود بیشتری دارد و منجر به کاهش هزینه ها از جیب مردم شده است.
طرح تحول نظام سلامت از اواسط اردیبهشت ماه سالجاری در بیمارستان های دولتی سراسر کشور آغاز شد.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/576


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن