تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلزله در تهران می تواند امنیت ملی را به خطر بیاندازد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان مدیریت بحران کشور: زلزله در تهران می تواند امنیت ملی را به خطر بیاندازد تهران - ایرنا - رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: زلزله در تهران می تواند امنیت ملی کشور را به مخاطره بیاندازد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «اسماعیل نجار» روز چهارشنبه در مانور مبارزه با بلایای طبیعی نیروی زمینی ارتش در منطقه رزمایش های لویزان افزود: بلایای طبیعی نظیر سیل، صاعقه و مشابه آنها قابل پیش بینی و کنترل است، اما زلزله می تواند مشکلات بسیاری را به بار آورد.
وی با بیان اینکه ایران یکی از زلزله خیزین نقاط جهان است، گفت: براساس اعلام مراکز ژئوفیزیک، روزانه 35 تا 45 وقوع زلزله در کشور گزارش می شود.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: از مجموع 45 بلایای طبیعی و انسان ساز جهان، 36 مورد آنها در ایران رخ می دهد.
نجار با بیان اینکه زلزله مهمترین معضل ما در بحران هاست، گفت: باید ساختمان خود را برای رویارویی با زلزله و سایر بلایای طبیعی ایمن سازی کنیم.
معاون وزیر کشور افزود: مردم باید این موضوع را جدی بگیرند که زلزله مهمترین و خطرناک ترین حادثه است و باید برای رویارویی با آن آماده باشند و ساختمان های خود را محکم بسازند.
نجار گفت: اگر بم 12 ثانیه لرزید و توانستیم با دستان خود مردم را از زیر آوار بیرون بکشیم، زیر ساختمان های بسیار بلند تهران و بتن های که فرو می ریزند چه کار می توانیم بکینم؟
وی ارتش و نیروی های مسلح را ظرفیت خوبی برای مقابله با بلایای طبیعی دانست و افزود: توافقنامه ای با ستاد کل نیروهای مسلح امضا کردیم تا این نیروها در شرایط بحران وارد عمل شوند.
اجتمام(3) ** 9303 ** ن.پ ** 1071


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن