تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809846198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتماد در یک نگاه تهران- ایرنا- «حزب لاریجانی می آید»، «حتی منتقدان هم برای ما دعا کردند» و «لازم بود ٥٠ وزیر معرفی می کردم، اما از راه خود بازنمی گردم» مهمترین عنوان هایی است که روزنامه اعتماد برای صفحه نخست شماره روز چهارشنبه برگزید.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع حزب لاریجانی می آید، اختصاص داد و نوشت: علی لاریجانی ١٠ آذر ٩٣ در ساختمان شیشه یی جام جم به بهانه سالروز تاسیس پارلمان در ایران، تلویحا خبر تاسیس حزب از سوی خود و حامیانش در مجلس را تایید کرد. او که در برنامه زنده نگاه یک و در گفت وگوی تلویزیونی حاضر شده بود در پاسخ به این سوال که آیا شما قصد راه اندازی حزب سیاسی دارید، گفت: تشکیل حزب کار خوبی است و بعضا دوستانی که با من در این زمینه صحبت می کنند آنها را تشویق به این امر می کنم. من خودم هنوز به این نتیجه نرسیده ام که می توانم حزب تشکیل دهم، شاید هم مقداری تنبلی است اما عقیده دارم اگر واقعا احساس کنم وجود من می تواند کمکی به حزب کند حتما این کار را می کنم و بعضی از دوستان که با من صحبت می کنند من تشویق شان می کنم که کار حزبی را پیگیری کنند و احزاب قوی در کشور به وجود بیاورند. این جملات لاریجانی به نوعی لبیک سیاستمدار سرشناس وابسته به اصولگرایان محافظه کار (سنتی) به تاسیس حزب است.
روزنامه اعتماد با بازتاب عنوان حتی منتقدان هم برای ما دعا کردند، آورد: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در نخستین سخنرانی عمومی پس از مذاکرات وین گفت که مردم خوب ما در تمامی لحظات مذاکره همراه ما بودند و من یقین دارم که حتی منتقدان ما برای ما دعا کردند و شک ندارم آنهایی که تندترین انتقادات را به ما داشتند، در لحظات حساس مذاکرات، در شب های قدر ماه مبارک رمضان و شب های ماه محرم برای ما دعا کردند و این بزرگ ترین دستاورد تیم مذاکراتی ما است. اینکه آقا فرمودند تیم مذاکره کننده حقا و انصافا پایداری می کند، منطقی حرف می زنند و جدی هستند، بزرگ ترین دستاورد است و من امیدوارم این اجماع ملی که در حول مذاکرات هسته یی فراهم شده بتواند ما را به سرمنزل مقصود برساند و در همه حوزه های جامع سیاسی کشور موثر باشد.
لازم بود ٥٠ وزیر معرفی می کردم، اما از راه خود بازنمی گردم، تیتر دیگر این روزنامه است. حسن روحانی رییس جمهوری گفت: دولت به وعده های انتخاباتی خود وفادار است، من وعده نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان را داده بودم و تا لحظه آخر پای وعده های خود ایستاده ام. من به نسل جوان کشور و به ویژه جوانان دانشجو وعده می دهم پای قول های خود خواهم ایستاد. من پنج وزیر به مجلس معرفی کردم، اما لازم بود ٥٠ وزیر معرفی می کردم. ما از وعده هایی که دادیم باز نخواهیم ایستاد. دوران افراط و زمان امنیتی بودن به سر آمده است. ما در دوران وحدت، اتحاد و اعتدال و فضای باز هستیم. ما به فرهنگ اعتدال و فرهنگ دوستی، برادری و اتحاد در کشور و فرهنگ تعامل با جهان ادامه می دهیم. این راه را اسلام برای ما تعیین کرده و مردم پای پرچم وحدت و اتحاد ایستاده اند.
روزنامه اعتماد با بررسی موضوع دلایل حصر از زبان دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی، نوشت: دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی روز گذشته از دلایل حصر گفت؛ دلایل جدیدی که طی چهار سال گذشته تا به حال از آنها صحبت نشده بود اما سعید جلیلی که خود از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اخیر هم بود، می گوید که حصر برخی افراد در سال ٨٩ به این علت بوده که این افراد در حال شکل دهی یک فتنه جدید بوده اند. موضوع از سوی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی مطرح شده و شاید نخستین باری باشد که از آن صحبت می شود. موضع گیری های جدید که بعد از سکوت یک ساله جلیلی تازه به نظر می رسد.
این روزنامه با انعکاس عنوان سرگردانی ٥٦ هزار داوطلب اهدای سلول های بنیادی، آورد: ٥٦ هزار نفر در صف اهدای سلول های بنیادی بیمارستان شریعتی منتظرند تا یک کیت hla (شناسه ژنتیکی فردی) پیدا شود و بتوانند به بیماران نیازمند پیوند سلول های بنیادی در ایران و جهان کمک کنند، اما به دلیل افزایش سه برابری قیمت کیت ها طی سه سال گذشته، تا امروز و با تجمیع کمک های خیرین و موجودی بیمارستان، فقط چهار هزار کیت و امکان استخراج hla کمی بیش از چهار هزار داوطلب فراهم شده است. در حالی که پاسخگویی به این داوطلبان و ایجاد امکان برای استخراج شناسه ژنتیکی آنها باید اولویت اول متولیان سلامت باشد، اکنون بحث ایجاد شده در وزارت بهداشت این است که از بین پژوهشگاه رویان، بیمارستان شریعتی یا سازمان انتقال خون، کدام یک واجد شرایط دریافت کمک ها ی آتی خواهند بود.

**9165**2002


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن