تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آرمان در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره روز دوشنبه به بازتاب عنوان های «پاسخ های معینی به بهانه حلقه معین» و «اتفاق بزرگ وین» پرداخت.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع پاسخ های معینی به بهانه حلقه معین، اختصاص داد و نوشت: پنجمن گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت علوم قرار است روز چهارشنبه در مجلس حاضر شود تا شاید بالاخره طلسم رای اعتماد به گزینه های پیشنهادی وزارت علوم شکسته شود و لامپ اتاق وزیر در ساختمان شهرک غرب از روز شنبه روشن شود. در جلسات رای اعتماد به گزینه های پیشنهادی موضوع جدیدی برای اولین بار در تاریخ مجلس پس از انقلاب کشور مطرح و برخی نمایندگان تندرو آن را به عنوان شرطی برای رییس جمهور در انتخاب وزیر علوم مطرح و بر آن تاکید کردند؛ این شرط «نبودن در حلقه دکتر مصطفی معین» بود یعنی طیفی در مجلس اصرار داشت که گزینه های معرفی شده از سوی رییس جمهور زمانی می توانند از رای اعتماد نمایندگان برخوردار شوند که نسبتی از همکاری و رفاقت نزدیک با معین نداشته باشند.
روزنامه آرمان با انعکاس عنوان اتفاق بزرگ وین، نوشت: در حالی که ظریف، کری و اشتون ماراتن مذاکرات را تکمیل و برای پنجمین بار از آغاز دهمین دور مذاکرات هسته ای در وین با یکدیگر دیدار کرده و سه ساعت به رایزنی فشرده پرداختند، جمع بزرگان با سفر وزرای خارجه چین و روسیه به وین تکمیل شد، تا در ساعات پایانی همانند مذاکرات ژنو همه طرفین مذاکره با عالی ترین سطح دیپلماتیک به میدان بیایند.
این روزنامه به موضوع افتتاح حساب به اسم مردگان، پرداخت: قایم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، هویت قاچاقچی 31 ساله ای را که ظرف 2 سال، 2 هزار میلیارد تومان به جیب زده بود افشا کرد. عبدالرضا رحمانی فضلی، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از دستگیری فردی خبر داد که از راه قاچاق مواد مخدر طی 2 سال مبلغ 2 هزار میلیارد تومان به جیب زده است. وی افزود: این فرد که تنها پنج کلاس سواد دارد، ظرف 2 سال دو هزار میلیارد تومان در حسابش واریز شده و حتی به اسم مردگان حساب باز کرده است.
اتمام حجت وزیر اطلاعات، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان خوزستان در اهواز گفت: مجموعه دولت و وزارت اطلاعات زمینه هرگونه سرمایه گذاری اقتصادی را برای بخش خصوصی بر اساس قانون فراهم می کند تا امنیت پایدار در کشور حاصل شود. وزیر اطلاعات گفت که «برای استمرار امنیت پایدار توام با نشاط و سرور و حفظ مصالح نظام و کشور، ملاحظه هیچ شخص و گروهی را نمی کنیم». این جمله که از سوی حجت الاسلام علوی بیان شد به مثابه اتمام حجتی با افراد و گروه هایی بود که در اندیشه برهم زدن آرامش ملت هستند.
این روزنامه با برجسته کردن موضوع دربی هم گل داشت، هم برد، نوشت: روز گذشته و در حساس ترین و آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر 2 تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم سرخ پوش پایتخت به پایان رسید.

**م.ش**2002


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن