تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799093494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جیرفت: کاهش تورم از دستاوردهای دولت یازدهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار جیرفت: کاهش تورم از دستاوردهای دولت یازدهم است جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت گفت: یکی از دستاوردهای دولت یازدهم این است تورمی که از دست دولتمردان خارج شده بود را کنترل کرد و سپس کاهش داد.


به گزارش ایرنا، احمد امینی روش شامگاه سه شنبه در همایش دهیاران بخش جبالبارز شهرستان جیرفت با اشاره به تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: در کنار این تحریم ها و تهدید ها باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه و آبادانی استفاده کرد زیرا اعتبارات دولتی کافی نیست.
وی بیان کرد: هر دهیار برای توسعه منطقه خود باید برنامه ریزی مدون داشته باشد و اگر در مسیر با مشکلی برخورد کند از سوی مسوولان حمایت می شود.
وی گفت: از بدو فعالیت دولت یازدهم، دولتمردان تمامی تلاش خود را برای توسعه و توانمندسازی روستاییان بکار گرفته اند که در این راستا از سوی معاونت روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تسهیلاتی با کارمزد چهار درصد به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.
فرماندار جیرفت افزود: به هر اندازه سرمایه گذار بخش خصوصی بخواهد در روستا سرمایه گذاری کند دولت سه برابر آن را تسهیلات پرداخت می کند که این موضوع گام مهمی در راستای توسعه و توانمند کردن روستاییان است و باید از این فرصت استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: دولت با وجود تحریم ها و تهدیدها در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی گام بر می دارد که در این زمینه نیز دستاوردهای خوبی داشته است.
امینی روش گفت: یکی دیگر از دستاوردهای دولت یازدهم این است که با دیپلماسی خود، نگاه جهان را به ایران تغییر داد و نتیجه آن آرامش و امیدی است که اکنون شاهد آن هستیم.
وی با بیان این که دولت در سایه آرامش و وحدت می تواند برنامه های خود را پیش ببرد افزود: ما هم باید با وحدت خود در عمل به ندای رهبری لبیک بگوییم و با عزم ملی برای پیشبرد برنامه ها، دولت را حمایت کنیم.
فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: از بدو فعالیت دولت یازدهم تاکنون طرح های بسیار خوبی در این شهرستان در حوزه راه، مسکن، بهداشت و درمان، عمران و فرهنگ اجرا شده است.
وی گفت: 70 درصد از اعتبارات عمرانی تخصیص یافته و این در حالی است سال گذشته فقط 20 درصد از اعتبارات عمرانی تخصیص پیدا کرد.
امینی روش تصریح کرد: توجه به حوزه سلامت یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب دولت بود که دغدغه پرداخت ها را از مردم گرفت.
وی گفت: در راستای فعالیت مثلث توسعه اقتصادی شهرستان تاکنون حدود 80 طرح سرمایه گذاری به امضا رسیده که بسیاری از این طرح ها در مرحله واگذاری زمین و آب است و تحولی را در توسعه و آبادانی منطقه به همراه دارد.
وی خطاب به دهیاران گفت: مردم به شما اعتماد کردند و شما باید با تلاش خود به این اعتماد مردم پاسخ دهید زیرا بزرگترین سرمایه همین پشتوانه و اعتماد مردمی است.
فرماندار جیرفت بیان کرد: دهیاران باید دولت را در اجرای برنامه های خود در سطح روستاها کمک کنند و علاوه بر آن بر روند طرح های عمرانی نظارت کامل داشته باشید.
وی افزود: دهیاران باید با انشعابات غیر مجاز آب و برق برخورد کنند زیرا با این اقدام به رفع افت ولتاژ برق و مصرفه بهینه آب کمک خواهند کرد.
7444/8154


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن