تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش قدم بودن فرزندان شهيد در عرصه هاي کارآفريني موجب دلگرمي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۳ (۵:۴۲ق.ظ)
پيش قدم بودن فرزندان شهيد در عرصه هاي کارآفريني موجب دلگرمي است مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي در بازديد از کلينيک شاهد، گفت: پيشقدم بودن فرزندان شهيد در عرصه هاي کارآفريني موجب دلگرمي است.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم صمديان به همراه فلاح، معاون بهداشت و درمان استان، از کلينيک شاهد كه توسط فرزند شهيد راه اندازي شده است، بازديد کرد و گفت: وقتي که فرزندان معظم شاهد، اين چنين پويا و تأثيرگذار در عرصه هاي کارآفريني و ساير عرصه ها حضور داشته و تلاش مي کنند و علاوه بر ايجاد اشتغال براي خود، براي چند نفر ديگر نيز اشتغال ايجاد مي کنند با استواري بيشتر و محکم تر مي توان گفت که خون شهدا در رگ فرزندان آنان جريان دارد.
وي افزود: فرزندان معظم شهيد همان راهي را مي روند که پدران شهيدشان ترسيم کرده اند، آنها مي خواهند اهداف شهدا را اجرا کنند، در سنگرهاي زمان حضور دارند و با سلاح هاي برنده تر و کاري تر همچنان مدافع نظام، انقلاب و قرآن در مقابل تهاجم فرهنگي و اقتصادي دشمنان اسلام هستند.
بنا بر همين گزارش کلينيک شاهد كه به همت و مديريت فرهاد عباسعلي زاده، فرزند معظم شهيد گرانقدر محمدعلي عباسعلي زاده، راه اندازي شده و در كنار ارائه خدمات بهداشتي و درماني، خدمات ترک اعتياد، طب سنتي، طب سوزني را نيز به مردم شريف و شهيد پرور ارائه مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن