تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819474344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیونی: نتانیاهو، اسراییل و منطقه را به سوی جنگ دینی سوق می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیونی: نتانیاهو، اسراییل و منطقه را به سوی جنگ دینی سوق می دهد تهران-ایرنا- "تزیپی لیونی" وزیر امور قضایی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) طی اظهاراتی گفت: کابینه "بنیامین نتانیاهو" اسراییل و منطقه را به سمت جنگ دینی سوق می دهد.


به گزارش پایگاه خبری "النشره"، لیونی وزیر اموز قضایی و رییس حزب "کادیما"ی رژیم صهیونیستی در کنفرانسی که مرکز تحقیقات امنیت ملی در دانشگاه تل آویو برگزار کرد، گفت: درگیری های ما با فلسطینی ها، به درگیری های مذهبی نزدیک شده و اینگونه درگیری ها نیز راه حلی نخواهد داشت.
وی در ادامه افزود: ‫انتخابات احتمالی که قرار است در آینده برگزار شود، میان یک دولت تندرو، تحریک آمیز و مشکوک که همه اطرافیان خود را متهم می کند و یک دولت صهیونیستی که از خود مطمئن است و می داند چگونه اصول صهیونیستی را اجرا کند که اسراییل را در دنیا منزوی نکند، برگزار خواهد شد.
لیونی تصریح کرد: گروه و جناح های صهیونیستی باید متحد شوند و جایگزینی برای نتانیاهو و جناح راست گرای افراطی تعیین کنند.
تنش ها در داخل ائتلاف متشتت "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در چند ماه گذشته در حال افزایش بوده است، اما دیروز (دوشنبه) پس از بی نتیجه ماندن مذاکرات وی با "یائیر لپید" وزیر دارایی این رژیم که با هدف جلوگیری از انتخابات زودهنگام انجام شد، اختلافات نیز به اوج خود رسید.
اخیرا چهار حزب مخالف کابینه نتانیاهو طرحی را در راستای انحلال پارلمان (کنست) ارایه کردند که قرار است فردا (چهارشنبه) به رای گذاشته شود.
رسانام**9329**1517


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن