تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803035833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل بهزیستی یزد: اشتغال مهمترین دغدغه معلولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل بهزیستی یزد: اشتغال مهمترین دغدغه معلولان است یزد - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان یزد مهمترین مشکل معلولین را اشتغال خواند و گفت: باید درصدی از اشتغال این استان به معلولان اختصاص یابد.


به گزارش ایرنا،"جلیل عفتی" روز سه شنبه درنشست شورای معاونین بهزیستی استان در بافق افزود: امیدواریم با رفع دغدغه بیکاری معلولین، روز به روز شاهد توسعه سلامت روحی و اجتماعی این قشر جامعه باشیم.
وی با اشاره به مشکل 50 درصدی اشتغال معلولین در استان یزد گفت: بیکاری نیمی از معلولان در حالی است که ما در این استان ، مدعی توسعه اشتغال هستیم.
مدیرکل بهزیستی استان یزد اظهار کرد: امروز اگر ما مدعی هستیم که کارآفرینان اشتغال در استان داریم باید بکوشیم تا درصدی از سهم اشتغال را نیز به معلولین اختصاص دهیم.
عفتی به پتانسیل های مردمی حامی بهزیستی در بخش غیردولتی هم اشاره کرد و گفت: بهزیستی به واسطه مشارکت خیرین و مردم توانسته باسخگوی نیاز عمومی جامعه هدف باشد.
وی با اشاره به نیت خیر شهید "فیاض بخش "بنیان گذار بهزیستی گفت: تقویت همین نیت خیر در کارکنان بهزیستی نیز موجب جلب مشارکت خیّری و همراهی مردم نیز شده است.
مدیرکل بهزیستی استان یزد 160 نوع فعالیت را وظیفه بهزیستی خواند و افزود: قطعا بهزیستی اگر به بضاعت دولتی اکتفا می کرد نمی توانست باسخگوی جامعه هدف باشد.
عفتی با تاکید بر توسعه همه جانبه در جوامع گفت: معتقدیم هر چه قدر هم در مقوله اقتصاد توسعه داشته باشیم باید توسعه اجتماعی، فرهنگی نیز در نظر گرفته شود.
رییس بهزیستی بافق هم در این جلسه با بیان اینکه تحصیلات 48 درصد پرسنل بهزیستی این شهرستان کارشناسی گفت: هم اینک این نهاد با مساله کمبود نیرو مواجه است.
محسن خوشگذران افزود: 39 مرکز نیکوکاری از بهزیستی بافق مجوز گرفته اند و در سالجاری 2 میلیارد و 270 میلیون ریال مشارکت نقدی و غیر نقدی در شهرستان داشتیم.
وی به فعالیت 12 مهد کودک در شهرستان بافق هم اشاره و بیان کرد: سه گروه همیار نیز در بخش بازتوانی مددجویان، در این شهرستان فعال هستند.
خوشگذران راه اندازی بخش یارانه ای را مشکل این گروه ها خواند و یاد آور شد:در بخش فرزتد خواندگی نیز 19 نفر به شکل نوبتی به کار اشتغال دارند.
رییس بهزیستی بافق در بخش دیگری گفت: 271 پرونده طلاق از ابتدای راه اندازی اورژانس اجتماعی در این شهرستان پذیرش شده که 46درصد آنها منجر به سازش شده است.
وی با بیان اینکه 721 معلول بافقی تحت پوشش بهزیستی این شهرستان هستند گفت: معلولیت جسمی حرکتی و ذهنی نسبت به سایر معلولیت ها ، فراوانی بیشتری دارد.
رئیس بهزیستی بافق خاطر نشان کرد: در حال حاضر 6 مرکز روزانه و شبانه توانبخشی در این شهرستان برای خدمت به معلولان فعالیت می کنند.
فرماندار بافق نیز در این نشست از حضور شورای معاونین بهزیستی در بافق ابراز خوشحالی کرد و گفت: کار در بهزیستی نیاز به علاقه و از خودگذشتگی دارد.
سید مهدی طلایی مقدم افزود: بهزیستی با تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت در برخی افراد شرایط بهتر زیستن را برای آنها فراهم می کند.
فرماندار بافق در خصوص تامین بخشی از اعتبارات عمرانی بهزیستی این شهرستان قول مساعد داد.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.ک2
7543/ 650


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن