تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812886423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصیل ایثارگران ،رزمندگان،حافظان و قاریان قران کریم رایگان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایندگان تصویب کردند؛ تحصیل ایثارگران ،رزمندگان،حافظان و قاریان قران کریم رایگان شد تهران-ایرنا- بر اساس مصوبه جدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحصیل ایثارگران، رزمندگان، حافظان و قاریان قرآن کریم رایگان شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه شنبه ماده الحاقی 27 طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را تصویب و مقرر کردند تحصیل ایثارگران، رزمندگان، حافظان کل قرآن کریم و قاریان ممتاز کشوری و مشمولان بند(ک) ماده(20) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی رایگان است.
با رای نمایندگان هزینه های مربوط به دانشگاه پیام نور، دانشگاههای علمی – کاربردی و دوره های شبانه و همچنین مراکز آموزشی و پژوهشی غیر دولتی از طریق دستگاههای ذی ربط اعم از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان اوقاف و امور خیریه در ابتدای هر نیمسال تحصیلی از محل اعتبارات پیش بینی شده در قانون بودجه سنواتی پرداخت می شود.
همچنین کمک هزینه تحصیلی اعم از شهریه ثابت و متغیر پرداختی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به ایثارگران، رزمندگان و افراد مشمول خانواده آنها که در واحدهای بین الملل داخل یا خارج دانشگاههای دولتی و یا غیر دولتی پذیرفته می شوند، معادل شهریه پرداختی به پذیرفته شدگان رشته ها و مقاطع مشابه در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و واحدهای دانشگاهی داخلی، تعیین و پرداخت می گردد و باقی مانده شهریه توسط دانشجو اعم از ایثارگر یا خانواده وی تأمین و پرداخت می شود.
آیین نامه اجرائی این ماده ظرف دو ماه از تاریخ تصویب این قانون به پیشنهاد دستگاههای اجرائی ذی ربط با تأیید معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به تصویب هیأت وزیران می رسد.
به گزارش ایرنا نمایندگان امروز همچنین با تصویب ماده الحاقی 26 این طرح مقرر کردند افراد و رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس و حوادث زمان انقلاب اسلامی دچار آسیب جسمی، روحی و روانی شده اند ولی صورت سانحه و مدارک بالینی همزمان را ندارند، با معرفی یگانهای اعزام کننده و نهادهای متولی توسط کمیسیون احراز بنیاد شهید و امور ایثارگران و با نظر کمیسیون پزشکی، جانبازی آنها مورد تایید قرار گرفته و متناسب با میزان جانبازی آنها، تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرند.
سیام(3)××2021××9103××1449


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن